dinsdag 23 maart 2021

Voor de voorraad.

Inmiddels had ik best veel kaarten gemaakt zodat ik een aantal vorige week naar mijn neefs en aanhang heb gestuurd, gewoon zo maar omdat het lente werd. Zo leuk om te doen, ik kreeg meteen berichtjes terug dat ze het erg op prijs stelden en erg leuk vonden.

Ik was ook nog doorgegaan met de uittrekkaarten en heb daar nu dus een paar van in voorraad, ook een voor onze schoonzoon dus die kan ik nog niet laten zien want hij is pas 9 april jarig.  Maar... je kan het maar vast klaar hebben.

Hier nu de kaart, ik vind hem erg vrolijk, jullie ook?


Liefs van mij en mooie dag gewenst. 

4 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk en lekker vrolijk !
Je kan het zeker maar klaar hebben.
groeten Ineke

Elly zei

Groot gelijk dat je een voorraad hebt gemaakt en toch al in de flow zit.
Deze kaart is mooi en lekker vrolijk.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooie schuifkaart Marfien!
lekker fleurig en vrolijk!
Ik word er blij van !
liefs Martha

Annerieke zei

Leuke kaart, wat een mooie bloemenpapier!
Groetjes, Annerieke