zondag 7 maart 2021

Verjaardag zwager

 De broer van Ed is 9 maart jarig en zijn vrouw was 10 maart jarig. Daar kwamen we nog wel eens mee in de knoop, omdat onze kleindochter Jade ook op 9 maart jarig is en Daphne op 10 maart. Zij wilden niet zo graag hun verjaardagen op een andere dag vieren dus op een gegeven moment zijn we maar opgehouden met verjaardag bezoek, vooral ook omdat ze niet naast de deur wonen maar 160 km verderop.

Maar natuurlijk sturen we wel altijd een kaart. Nu helemaal, onze schoonzus is al een aantal jaren geleden overleden. 

Voor mijn zwager had ik een speciale kaart gemaakt.  Ik volg op YouTube castella294, zij heeft heel veel filmpjes op YouTube staan echt de moeite waard om eens te bekijken en daar heb ik dit model van, leuk om te doen.

Eigenblijk was het een uitprobeer kaart maar hij was zo goed gelukt dat ik heb af heb gemaakt voor mijn zwager.

Daphne zei me laatst dat ze vond dat ik zo weinig op mijn blog bezig ben. Dat klopt. Ik ben zo druk met kaarten maken dat ik bijna vergeet dat ik ze ook nog wel eens op mijn blog kan zetten. 

Maar, we wonen hier nu bijna 14 maanden en eindelijk zijn we een beetje gesetteld en begin ik weer ritme te krijgen in mijn hobby.

De kaart voor zwager ging op de bus en vlak daarna kregen we een telefoontje dat het niet zo goed met hem gaat, eigenlijk best zorgelijk dus misschien is het wel de laatste kaart die ik voor hem heb gemaakt. We moeten het afwachten.

Fijne zondag en veel liefs van mij



 

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Marja,
ik moet toch maar eens gaan kijken bij Castella. Je laat steeds van die leuke kaarten zien. Hij is vrolijk van kleur. Wel schrikken zeg dat je dan zo'n telefoontje krijgt... Fijn dat je nu in elk geval deze kaart nog voor hem maken kon.

Elly zei

Mooie kaart heb je gemaakt en minder dat je telefoon kreeg, veel sterkte.
Groetjes Elly

Daphne zei

Wat een aparte kaart weer mam!!
Zo mooi.
Ik moet altijd wel lachen om jou "uitprobeersels" die dan ineens heel goed uitpakken en dat je ze dan maar afmaakt tot een kaart die je op gaat sturen.
Deze zal zeker gewaardeerd worden.
Verder wachten we de ontwikkelingen en berichtjes maar weer af, het is een spannende tijd voor hem.

Annerieke zei

Ach wat een naar bericht, daar schrik je wel even van. Het zou fijn zijn als hij nog kan genieten van je mooie kaart. Je hebt wel weer je best gedaan hoor, zo'n apart model en zo leuk uitgewerkt, top!
Groetjes, Annerieke