zaterdag 13 maart 2021

Had het bijna opgegeven.

 Nu had Martha weer zo'n leuke kaart opgestuurd naar Daphne, voor haar verjaardag. Ik had er even vluchtig naar gekeken en natuurlijk wilde ik dit ook weer eens proberen. Dat heb ik geweten. Ik ben geloof ik wel 2 uur bezig geweest met het mechanisme (uiteindelijk was het helemaal niet moeilijk maar ik begreep niet hoe je dat binnen kaartje moest bevestigen zo dat het naar voren/omhoog komt als je de kaart opent.)  Ik had alles goed vast geplakt maar dacht dat het verkeerd was dus weer losgehaald. Een nieuw strookje gemaakt en weer een nieuw sprookje gemaakt en nog eens. Toen Ed er bij geroepen, hij ziet de dingen soms beter dan ik maar ook dat hielp niet. En bijna had ik het opgegeven. Ik zei  tegen Ed : ïk hou er mee op" zo gefrustreerd was ik  ook omdat is wist dat het iets eenvoudigs moest zijn dat ik niet "zag". 😅

En toen....opeens lukte het "gewoon". 😂

 Het modelletje is van Sruhsti Patil . 

In mijn vorige bericht schreef ik dat ik nog steeds niet wist hoe ik een verwijzing hier moet doen naar die filmpjes maar kreeg van GerJanne en Martha een tip en heb het dus nu maar meteen geprobeerd en zie daar, ook weer helemaal niet moeilijk maar je moet het even weten en doen natuurlijk. Bedankt GerJanne en Martha.  Vandaag heb ik weer zo'n kaartje gemaakt, dat was zo klaar maar is nog niet helemaal af dus kan dat nog niet laten zien.

Nu het kaartje en voor jullie een fijn weekend en liefs van mij




.

8 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige kaart Marja.
En we zijn nooit te oud om te leren zie je wel.
Groetjes Elly

Henriët zei

Mooie kaart! Prachtige bloem is dat op de voorkant. Lijkt weer een ingewikkeld modelletje. Ga het eens opzoeken!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Chique kaart, heel mooi.
De aanhouder wint, dat is weer duidelijk.

!neke zei

Super mooi !!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Marja! En soms gaat het zo. Wat jij beschrijft had ik met de flapkaart..maar ik heb Peter nog niet gevraagd, hij was niet thuis toen. Maar ok hij ziet die dingen. Hij heeft me ook wel geholpen met patronen, toen ik veel naaide... zo handig.
En wat fijn dat je met mijn tip de linkjes eronder hebt kunnen zetten!

Martha zei

Ha die Marja
Ik heb toch heel veel bewondering voor jou, dat je gewoon doorzet als het eventjes niet lukt!
En wat een prachtige kaart is het geworden heel mooi op dat zwart!
Weet je wat ik doe als er iets in een filmpje niet duidelijk is, dan zet ik het filmpje langzamer dan kun je vertraagd zien hoe het in elkaar zit
Fijn dat het linken van filmpjes ook is gelukt!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Wat een chique kaart is dit mam.
Komt die het zwart en dan het romantische dp erbij.
Zó knap dat je door hebt gezet!!
Had maar gezegd dat je de kaart wilde liften, dan had je het origineel me kunnen nemen voor een paar dagen.
Maar ach...... het is je gelukt, hoe knap is dat van jou?!!
Misschien kan je Martha beter ontvolgen, want zij bezorgt je nogal wat kopzorgen, nu heeft ze ook weer zoiets leuks op haar blog staan, NIET gaan kijken hoor!!!
(Whahahaaaaa, grapje hoor!!)

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart Marja en zo knap dat je dit model hebt gemaakt. Je hebt het toch maar mooi gedaan!
Groetjes, Annerieke