zondag 14 maart 2021

Ik ging nog even door.

 Omdat het zo leuk vond dat het opeens wel lukte met die uittrekkaart ben ik maar even door gegaan en heb er nog twee gemaakt. Daarna nog een andere, ook naar voorbeeld van Srushti Patil  en  nu ben ik er klaar mee en moet ik maar eens iets anders verzinnen. Vandaag ook nog weer en rondje gewandeld, tjonge wat vond ik het koud gelukkig had ik nu wel handschoenen aan gedaan.

Ik ga de kaarten nu plaatsen. Bij de laatste heb ik de persoonlijke boodschap afgeplakt. Die is voor mensen die, net als wij, hun huis hebben verkocht en nu een bungalow met alles gelijkvloers hebben gekocht. Ik hoop dat ze er nog veel plezier van kunnen hebben.

Fijne zondag voor jullie en liefs










  

7 opmerkingen:

!neke zei

Geweldige serie !!!!!
Ook ik ga naar een appartement....november ....
Nog even geduld en helaas nog tussendoor verhuizen.
Minder leuk, ook voor mijn man niet...
Maar goed ....we gaan ervoor !
groeten Ineke

GerJanne zei

Superleuk Marja! EN soms is het inderdaad heel handig om een model een paar keer achter elkaar te maken. Dan weet je het bijna uit je hoofd. Maar ik weet ook dat je dan ook wel weer wat anders wilt gaan doen. Herkenbaar. Dat had ik met de card in a box.

Nelleke zei

Geweldige kaarten Marja, super dat je de uitdaging met jezelf aangaat om deze kaarten te maken. En nu weer wat anders, dat herken ik ook zo. dan wil ik weer wat anders doen. grotjes, Nelleke

Elly zei

Wat een mooie kaarten, ja dan heb je gelijk zin om er nog meer van te maken.
Groetjes Elly

Diny zei

Wat ween prachtige serie Marja....als je het eenmaal te pakken hebt ga je graag door he?
Ook ik had handschoenen aan tijdens onze wandeling....maar wel lekker uitgewaaid!
Groetjes Diny

Martha zei

Prachtige kaarten, Marja!
De onderste is ook goed gelukt
Nu heb je het vast goed in de vingers!
Liefs Martha

Daphne zei

Volgens mij heb jij zo langzamerhand een hele voorraad kaartjes liggen.
Je gaat echt als een speer!!
Deze zijn prachtig, wat heb je mooi papier gebruikt.
Lekker he, onze hobby, je hoeft je nooit te vervelen nu.
En dan te bedenken dat ik ooit, jaaaaaaaren terug zei "nee joh, niks voor mij, dat gepriegel met die kaartjes maken, haha.