vrijdag 26 maart 2021

DCL challenge

 Van de week zag ik in het voorbij gaan bij iemand dat er nog een challenge was bij 



de Dutch cardlovers
en ik bedacht me opeens dat ik nog die leuke tekst stempel had van de Art specially en nog achtergrondjes heb liggen die ik ooit met Daphne gemaakt heb met de scheerschuimtechniek. Ook wist ik dat ik die gekleurde bloemen nog "ergens" had. Ik ben snel aan de gang gegaan, had er plezier in. 

Maar in deze vreemde "corona tijd" hebben we toch een ander leven dan voorheen en ben ik af en toe helemaal de dagen kwijt . Gelukkig kwam ik vanmorgen nog tot de ontdekking dat het vandaag de laatste dag van plaatsen is. 

Eerst lekker ons huisje gekuist en nu even aan de slag met blogger.

Dit weekend gaat het campingseizoen weer beginnen. We kregen gisteren een nieuwsbrief dat ze gaan werken met een drive trough. Dat houdt in dat ze buiten staan en je via de auto ramen je bescheiden voor dit seizoen aangeven. Dat zal me een drukte worden. Wij gaan maandag maar even kijken hoe alles er bij staat en gaan nog niet de voortent er aan maken. We wachten altijd nog een paar weekjes want in april kan het ook nog wel eens flink waaien en een keer is de tent naar beneden gekomen. Ook 's nachts vinden we het nog veel te koud dus blijven we nog lekker in ons warme huisje.

Voor jullie allemaal weer een fijn weekend gewenst en liefs van mij.  

Groetjes


5 opmerkingen:

Martha zei

Mooie fleurige kaart Marja!
Prachtig gemaakt!
Liefs Martha

Marjan zei

Ja, herkenbaar.. die dagen die voorbij glijden...
Je kaart met de mooie bloemen ende scheerschuimtechniek die er goed past is een mooie! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Marja!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk effect geeft deze scheerschuimtechniek! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

GerJanne zei

Wat een mooie kaart! Heel leuk, dat kader op deze manier.
En dat je in de war raakt met de dagen, kan ik me helemaal voorstellen...
En het campingleven in het vooruitzicht... lekker hoor!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel vrolijke kaart, mooi gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!