donderdag 11 maart 2021

Kerstkaart nr 13

Ik kwam weer op You Tube een filmpje tegen van Castella 294 en wel over een "driedelige schuifkaart" (Daphne heeft me nog niet geleerd hoe ik naar dat filmpje moet linken maar hij is van 23 september 2018)

Ik ging er mee aan de slag met het papier wat ik ooit zo mooi vond, het was niet de bedoeling om er een kerstkaart van te maken maar toen ik de grondbeginselen klaar had vond ik toch dat het een kerstkaart moest worden. 

Er ging van alles mis en ook weer met de tekst op de voorkant. Ik had de foto's al gemaakt maar vond het toch niet zo leuk. Dus, kaart weer mee naar de hobbytafel en een witte ondergrond voor de tekst gemaakt. Toen ik opnieuw wilde fotograferen had Ed het fototoestel weer in zijn tas gedaan en hij was naar de Gamma (later bleek een uur te vroeg😀😀, hij heeft drie dagen tegen mij geroepen dat hij om 14.00 uur bij de gamma moest zijn vandaag maar hij was er al om 13.00 uur, komt hij terug, zegt hij tegen mij: "jij zegt ook niks". ) tja, ik zat met mijn hoofd bij die kaart. Gelukkig is de gamma hier vlakbij en is hij nu bezig daar. Maar nu mijn kaart, uiteindelijk vind ik hem niet zo heel leuk, een beetje saai en zuchtend en steunend tot stand gekomen. Dat heb ik nou iedere keer als ik iets met dit papier heb gemaakt. Maar hij zal zijn weg aan het eind van het jaar best wel vinden. En, natuurlijk link ik hem vandaag weer naar 52WTC.

Heel veel liefs van mij en tot blogs




 

13 opmerkingen:

!neke zei

Marja , ik vind hem juist super gaaf !!!
Mooie tinten !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

En toch vind ik het een geweldig leuke kaart Marja... het modelletje is fantastisch mooi gemaakt en ook het designpapier past goed bij elkaar.
Ook mooie teksten erop..
Weer KNAP gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Niks saai, het is een hele leuke kaart geworden...
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Ik vind m ook hartstikke mooi, hoor Marja. Op de een of andere manier kijk je zelf altijd extra kritisch, omdat je weet wat jij in je hoofd had. Maar ik vind het een plaatje! Mooi papier en leuk model.
Fijn dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou voor mij is er niets mis hoor, ik vind je kerstkaart heel erg mooi geworden met dit papier en die mooie sierlijke tekst erop. Ook leuk dat dubbele schuifgedeelte.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Marja.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Helemaal niet saai in tegendeel mooi papier en een super model kaart.

Henriët zei

Ik vind het een prachtige kaart en een heel leuk modelletje.
Maar ik denk dat ik jouw gevoel wel snap want ik vind het papier niet zo 'kersterig'. Maar het misstaat niet hoor. Je kunt hem gerust naar iemand sturen hoor.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi Marja,
hij is juist erg leuk! En we vinden het wel, hoor. Hoewel Daphne je maar snel moet leren hoe je en link eronder zet. Eigenlijk hetzelfde hoe je en link naar een challengeblog erin zet.
Als je op you tube bent bij castella en wat je wilt laten zien, kopieer je wat er in de adresbalk staat. Dan selecteer je het woord castella in je blogbericht en zet de link erin zoals je dat bij een challenge ook doet.
Enne.... mannen...ze zouden eigenlijk 3 oren moeten hebben;-)

Elly zei

Je kaart is erg mooi!! Dus zeer geslaagd hoor.
Ach die mannen is ook overal hetzelfde hahaha.
Groetjes Elly

Martha zei

Ha die Marja!
Superleuke kaart helemaal niet saai, maar ik herken wat je bedoeld als ik met een kaart bezig ben heb ik dat ook bijna altijd, misschien komt het dat je er best een poosje mee bezig bent en er dan aan gewend bent en wij zien je kaart nu voor het eerst
Inderdaad zoals GerJanne het zegt het adres kopiëren van youtube en dat zet je in de link en je noemt het Castella in de bovenste balk
Succes en pssst niet doorvertellen, hier ook zo'n lieve man hihihi
Liefs Martha

Daphne zei

Nou mam, deze is toch gewoon heel erg leuk!!
Juist ook het papier.
Het model is weer echt iets voor jou, helemaal omdat ik lees dat je er weer zo lekker mee aan het worstelen bent geweest, hihi.
Maar, heel goed dat je weer door hebt gezet, ik vind het een hele leuke kaart!
Stuur het maar naar mij komende feestdagen ;-)

Nancy Soetaert zei

ik vind je kaart tof met die mooie matchende papiertjes!
Fijn weekend
Nancy 52WTC

Margo zei

Wat een mooie kerstkaart
Groetjes
Margo