donderdag 4 maart 2021

En toen werd het heel anders.

 Voor mijn verjaardag kreeg ik best veel kaarten van mijn blogvriendinnen, o.a. één van Martha en dat was een uitschuifkaart. Die heb ik van voor tot achter van onder tot boven bekeken om te kijken hoe ze dat had gedaan. Op haar blog kon ik de eventuele beschrijving zo snel niet vinden dus ben op You Tube (mijn grote vriend op het moment) gaan zoeken. en vond er verschillende beschrijvingen en kon ik aan de gang gaan.

Pfft, ik was helemaal in de ban van de "double slider cards" en heb er een flink aantal gemaakt. Gisteren bedacht ik dat ik er dan ook wel een kerstkaart van kon maken. Ik had het nu goed in de vingers (dacht ik).

Tussen mijn ontvangen kerstkaarten waren ook een paar die met kraft en rood gemaakt waren, dat vond ik leuk en zocht in mijn plaatjes doos een leuk plaatje op. "Ja, hebbes". Ik had nog een leuke sneeuwman liggen  die ik uit een servet had gehaald met wat bruin, geel, wit en..rood, ik had geen kraft maar wel een andere kleur papier wat er goed bij paste vond ik. Met een hoop gepuzzel en wel/niet, uiteindelijk de basiskaart klaar maar toen vond ik het plaatje er niet leuk bij, herkenbaar??😆

Een "snelle" kaart werd het dus niet, gelukkig hadden we "restjes dag" wat betreft het eten en kon ik hem toch nog mooi afmaken.

Toch met dank aan Martha en YT. 

En, natuurlijk, want het is donderdag,



link ik hem weer naar 52WTC en ik zie dat ik hem ook nog in hun challenge kan plaatsen, dat doe ik dus ook maar eens. Tenslotte staan er sterretjes op.

Fijne dag verder en groetjes maar weer.

15 opmerkingen:

Marijke zei

een super leuk kaartje! Je bent goed bezig geweest. soms kan je zo in de ban zijn van een bepaalde vorm kaart en als het niet lukt baal je daar weer van!
Maar je kaartje is prachtig hoor met al die sterretjes en sneeuwmannetjes! Een mooi schuifkaartje geworden! Bedankt dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Annerieke zei

Mooie kaart Marja, leuk model ook. Knap dat je dit model kan maken, volgens mij moet je hier plastic bij gebruiken of niet? Ik heb me er nog steeds niet aan gewaagd. Maar jij hebt er wel iets moois van gemaakt.
Groetjes, Annerieke

Anita van Deur zei

Geweldig mooie kerstkaart ondanks dat het tegen zat, ik herken het wel wat in gedachten hebben, je schuifkaart is super geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Goed van je dat je dan toch doorzet Marja, ik zou het opgegeven hebben hihi. Het is een superleuke feestelijke kerstkaart met verrassing geworden. Ik heb dit model ook wel eens gemaakt en vind het effect erg mooi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Ik vind hem super gaaf !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Mooie schuifkaart, Marja. En ja, ik heb ook wel eens gehad dat mijn plaatjes uiteindelijk niet bij mijn kaart bleken te passen...dan maar verder zoeken :-)
Het is je goed gelukt!
Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en ingewikkeld (voor ons in ieder geval) kaartje.
Zo loopt het wel eens anders dan je in je hoofd hebt.
Maar je kaart mag er zijn en sterren!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging Sterren op je kaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Martha zei

Mooie kaart Marja
En hij is supergoed gelukt
Ik heb ook veel plezier beleeft aan het maken van dit model, ik ben dol op interactieve kaarten
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart, kraft en rood op een kerstkaart is een toffe kleurencombi. leuk dat je meedoet met de sterrenchallenge.
groetjes
Nancy 52WTC

Creatiels zei

"Passen, meten en zoeken" is nu eenmaal eigen aan onze hobby en is best wel leuk, vind ik.
Mooi kaartje het je gemaakt.
Groetjes
Els

Rosina zei

een super mooi schuif kerstkaartje is het uiteindelijk toch geworden Marja...Ik begrijp helemaal je probleem het idee is er ...maar dan....maar uiteindellijk is het toch goed gekomen en met deze mooie tekst erop is het een waar toppertje!!!
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Mooie uitschuifkaart met serren heb je gemaakt voor de challenge Marja .
Het is je goed gelukt en fijn dat je meedoet met de uitdaging .
Mooie avond en groeten van Epie en Birdie DT52WTC

Elly zei

Hij is geweldig geworden! En jazeker is dit herkenbaar, hoor mezelf al bijna zuchten dan.
Groetjes Elly

Daphne zei

Zo gezellig, dit bericht, ik zie het allemaal voor me.
Ondanks dat het anders werd dan dat je in je hoofd had, toch een hele mooie kaart.
Leuk model ook.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC