woensdag 10 maart 2021

Kaart voor Jack

 En dan is eind maart weer pons neefje uit Engeland jarig. Hij is de oudste kleinzoon van de zus van Ed. Hij wordt 10 jaar.

Ik heb het eenvoudig gehouden want ik heb geen idee of hij aan sport doet of zo iets dergelijks en 10 jaar is natuurlijk ook weer een hele leeftijd. Ik weet niet of je dan nog ballonnen of zo kan sturen.

Maar ik ben weer leuk bezig geweest.

Vandaag is Daphne jarig, ik ga er vanmiddag eventjes naar toe, met mondkapje want met de jongelui in huis lijkt me dat iets veiliger.

Ed heeft vandaag een afspraak gemaakt voor de vaccinaties. Hij kan 6 april en 12 mei. Dan hebben we dat ook weer gehad.

Fijne dag en liefs




 



8 opmerkingen:

!neke zei

Super leuke kaart !!!!
Fijn dat de vaccinatie in zicht is .

Angélique zei

Gefeliciteerd met je dochter.
Jack krijgt een heel feestelijke kaart, die zal hij wel cool vinden.

Elly zei

Leuke kaart! Gefeliciteerd met je dochter en heb een fijne middag.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je dochter Marja en gisteren je kleindochter...wat een feestweek. Deze kaart heb je ook erg leuk gemaakt. Die valt zeker in de smaak met die vrolijke kleurtjes en het foefje van het verborgen kaartje.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Van harte Marja met Daphne en Jade
De kaart voor jack is superleuk en goed gelukt dat dubbele schuifkaartje
het kaartje hieronder voor hje zwager had ik even gemist maar echt ook heel mooi gemaakt leuk model weer!
Liefs Martha

Martha zei

oja natuurlijk een gezellige middag!

Henriët zei

Gefeliciteerd met Daphne haar verjaardag. Fijn dat je toch op visite kon vandaag.
Je kaart voor jullie neefje in Engeland is mooi. Leuke kleuren en een leuk modelletje. En ballonnen kunnen nog best met 10 jaar maar ik denk dat deze kaart ook wel in de smaak valt.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor Jack. Lekker vrolijk en als de naam erop staat zal hij het vast heel leuk vinden.
Gefeliciteerd nog met Daphne en Jade. Fijn dat Ed de afspraken heeft staan voor de vaccinaties... de vrijheid komt steeds dichterbij.