woensdag 20 maart 2019

Voor buurjongetje en neefje

Het was weer zo ver, onze buurjongen werd maandag 10 jaar en ons neefje in Engeland wordt volgende week 9 jaar dus voor allebei weer iets verzinnen.
Ik had nog zo'n leuk plaatje van een hondje liggen, iedere keer als ik een laadje open deed zag ik hem liggen, uitgeknipt en wel en dan wist ik weer niet wat is er mee moest.
Dan, opeens kreeg ik een idee en heb het meteen maar uitgewerkt.
Voor mijn buurjongentje is het altijd wat moeilijker, vooral om dat ik nooit eens hoor of hij (of een van zijn broertjes) het leuk vinden maar ik blijf het doen want vind het zelf wel leuk om een kaart te maken en daar gaat het uiteindelijk om denk ik dan maar.
Jammer dat het weer vandaag weer iets terug gevallen is, ik ga straks maar weer aan de knutsel maar eerst stemmen.
fijne dag en groetjes



5 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een leuke kaartjes zeg.
Heel vrolijk.
Gewoon vol blijven houden hoor, ook al hoor je niks van de buren.

Je@net zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, Marja!

Monique zei

Het zijn 2 hele leuke kaarten Marja!
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik lees het al jaar na jaar, dat je kaartjes maakt voor de buurjongens en dat je nooit hoort of het leuk gevonden wordt. Maar ik weet het wel zeker. Er zijn nu eenmaal mensen die nooit bedanken. Maar waarderen zullen ze het zeker.

Je kaartjes zijn allebei heel leuk! Vooral de tweede...
Ik mail je morgen..

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke kaarten!
Jammer dat je nooit hoort wat ze ervan vinden. Maar niet twijfelen hoor, wordt echt wel gewaardeerd! groetjes Joanne