donderdag 28 maart 2019

Al weer donderdag

Tijd voor weer een kerstkaart voor de 52 weeks enz
Ik ben nog maar een keer doorgegaan met het rode papier en heb er meteen twee gemaakt dus één voor een andere week heb ik er nog  in voorraad.
Hier staat ons leven momenteel in het teken van de camping, we kunnen morgen al komen om op te bouwen en met het mooie weer in vooruitzicht gaan we dan maar de voortent er aan maken. We blijven nog niet overnachten, daarvoor vinden we het nog te koud 's nachts en 's avonds.
Mijn verhuizing van de zolder naar 1e etage is nog niet van de grond gekomen, iedere keer als ik van plan was om in te pakken wist ik niet waar ik moest beginnen en mijn lieve man stond nou ook niet direct te trappelen. Als we het nu nog gaan doen, kan ik "straks", na het camping gebeuren, niks meer terug vinden. Wordt dus vervolgd.
Fijne dag allemaal en groetjes


15 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk hoor.
Dit dp blijf ik mooi vinden.
Volgens mij heb ik nog een héél klein stukje.
Eerst maar eens de verhuizing naar de camping te, je knutselkamer komt nog wel😉

Joanne kramer zei

Mooie kaart!
Heerlijk om het op de camping weer op te bouwen! geniet ervan!
groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje marja...en gewoon wachten met je hobbykamer te verhuizen...eerst maar lekker gaan genieten op de camping
Veel succes met alle voorbereidingen...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annerieke zei

Mooie kerstkaart Marja. Je bent wel van de aparte modellen hè, iedere keer zie ik weer iets anders, zo leuk is dat. Heerlijk hoor, naar de camping, de nachten zullen inderdaad nog koud zijn. Gelukkig moet je niet verhuizen van kamer, je kunt toch nog wel wat doen nu? Komt vanzelf een keer hè ;-).

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een leukerd is dit kerstkaartje!
En ja ga eerst maar genieten op de camping later kun je weer focussen op je toekomstige knutselkamer
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model heeft je mooie frisse kerstkaart Marja. Heerlijk dat je op kunt bouwen op de camping, een teken dat we richting zomer gaan ;p
Je knutselkamer komt daarna wel.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, prachtig papier en leuk met die "sluiting" ! Geniet maar eerst van de camping, je knutselkamer kan wachten ! Groetjes, Enny

!neke zei

Wat een leuk model is dit !!!
Veel plezier op de camping met dit mooie weer !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart!
Ga je dan heel de lente en zomer op camping wonen?
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Ha Marja, wat enig dat Daphne zo verrast was dat je de mooie stans voor haar had! Leuk om je dochter zo te verrassen! En jij houdt er en leuk takje aan over...
Je kaart is super. Mooie sluiting! En komend weekend wordt het mooi weer! Lekke genieten op de camping. En ik snap je helemaal wat je schrijft over je knutselkamer. Als ik iets verander moet ik er al zo aan wennen. En als je dan maanden weg bent zou het ene kamer van en ander lijken. Beter na het campingseizoen verhuien naar beneden!

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt deze week Marja!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Colien zei

Mooie kerstkaart, leuk model!
Veel plezier op de camping en succes met je geplande, interne verhuizing...
grtz Colien [52WTC]

Jantine zei

Prachtige kaart, Marja. Mooi papier. En wat een heerlijk vooruitzicht: weer op de camping!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Mooie kaart, leuk dp en een leuk model kaart. Morgen wordt het fantastisch weer dus groot gelijk dat je dan naar de camping gaat, verhuizen in huis kan wel weer als het slecht weer is.
lieve groetjes Angelique

Dora zei

Mooie kaart