woensdag 13 maart 2019

Beetje gekke kaart.

Een aardig tijdje geleden zijn Daphne en ik bezig geweest met het model van deze kaart, in mijn hoofd had ik hem bestemd voor een nichtje maar uiteindelijk is er niets van gekomen. Ik weet ook niet meer hoe ik aan dit model ben gekomen dus als je wilt dat ik je benoem laat het even weten.
Het is een beetje gekke kaart omdat je een speciale envelop moet hebben (die maak ik dan wel zelf) en omdat je hem eigenlijk niet neer kan zetten. Maar oké, het was leuk om te doen. Ik heb er nog twee gemaakt maar die zijn nog niet af (ben er in november mee bezig geweest dus moet ik er toch maar eens mee verder gaan).
Het waait hier behoorlijk en het regent ook nog eens, ik moet vanmiddag mijn bloeddruk laten meten en ben dus niet zo blij om door dit rot weer heen te moeten, je kan niet eens een papeluutje (zei Jade vroeger) meenemen met die wind

.
Fijne dag en tot morgen met een kerst kaart.

6 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Geen gekke kaart Marja het is een uniek & prachtig exemplaar 😍
De week is weer middendoor ... fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

Joanne kramer zei

Wat een super gaaf model kaart! leuk!
groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers
dit is een heel leuk model, ik heb em ook al eens gezien en wil em ook nog eens gaan maken, superleuk!!!!
Ook mooi aangekleed!!!
Liefs Martha

Daphne zei

Ik hou hier wel van, van die aparte modellen.
Ik heb hem ook verstuurd in een zelfgemaakte envelop, ging prima, is gewoon aangekomen werd mij gemaild.
Leuk zoals je deze kaart hebt afgewerkt mam.
Wat een rot weer hè!!!!
Ik heb het de hele dag al koud, ben er chagrijnig van, bah!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Ik heb de kaart gevonden in centimeters ik heb de link gemaild naar je
Liefs Martha

Dora zei

Dit ziet er super leuk uit. Mooi model.