maandag 11 maart 2019

Kaart voor Jade.

Natuurlijk maakte ik voor Jade ook een kaart om haar verjaardag geld in te verstoppen. Ze wil weer hele mooie schoenen kopen en had het vereiste bedrag gisteren gelukkig in haar spaarpot.
Ze heeft pas geleden haar kamer veranderd (doet ze nog wel eens) en had daar een fotolijst met een foto van Marilyn Monroe opgehangen, zelf gekocht.
Ik zei dat ik nog hele oude zwart wit foto's had van filmsterren en lijstjes en of ze die wilde hebben.
Ja dus, als ze maar zwart wit zijn (nu heb ik er geen foto van gemaakt, dat is jammer) Ik had twee foto's van Tony Curtis en twee van Rex Gildo in wissellijstjes gedaan, zo grappig die foto's zijn zeker 60 jaar oud. Oma viel op knappe donkere mannen in haar jonge jeugd. Had ook nog foto's van Rock Hudson en Burt Lancaster. Jade wilde ze allemaal wel hebben zelfs een hele serie van Sissie.
Jade vond Tony Curtis de knapste, hij lijkt op Luke Perry (?????) zei ze, die kende ik dan weer niet, die heb ik vandaag maar even opgezocht op internet, je moet een beetje " bijblijven" toch?
Ik had ook nog andere lijstjes meegenomen, daar kunnen dan twee foto's in en dat ging ze ook doen.
Maar nu de kaart, ik bedacht dat zwart wit nu dus wel leuk zou zijn (vandaar dat hele verhaal van die filmster foto's). Binnenin heb ik een piepklein envelopje geplakt en daar het geld in gedaan.
Nu ga ik maar weer eens aan de slag voor mijn buurjongen en neefje in Engeland, dus....
groetjes en het stormt hier weer.
En dan toch met kunst en vlieg werk de foto's 
.

9 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat leuk dat die oude foto's in de smaak vallen. Zo zie je maar weer waar je dingen voor bewaard ;-). Mooie, toepasselijke kaart. groetjes Joanne

Je@net zei

Gefeliciteerd met je dochter en kleindochter, Marja.
En wat een leuke verjaardagskaart heb je voor Jade gemaakt!

GerJanne zei

Hihihi.... die Jade! Leuk zeg! En dat je die foto's nog had. Je kaartje is supermooi voor haar. Had ik het geweten, dan had ik ook zwart en wit gedaan...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog gefeliciteerd met Daphne en Jade Marja. Leuk die oude foto's. Je kaart voor Jade is prachtig, mooi en fijntjes die vlinder erbij.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Gefeliciteerd met Daphne en Jade, je maakte voor je kleindochter 2 mooie kaartjes. Zo leuk dat ze interesse heeft in de foto's van jouw idolen.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart voor je kleindochter.
Tof dat je oude fimsterfoto's plots weer hip lijken!
Nancy

Annerieke zei

Wat een mooi verhaal over de foto's Marja. Wat grappig dat Jade zwart-wit foto's van vroeger zo mooi vind. Leuke kaart heb je gemaakt, past inderdaad goed bij het zwart-witte thema.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Haha wat een leuk verhaal en ook leuk dat de gouden oudjes het nog goed doen!
Mooi kaartje heb je gemaakt voor Jade!
Liefs Martha

Daphne zei

Ja ja, jij kwam met een heel goed kado aanzetten, wat is ze er blij mee!
De foto's staan en hand en al op haar kamer hoor.
De kaart is mooi en zeker toepasselijk bij de foto's.
Voorlopig laten we de kaarten nog even hangen hier.