donderdag 14 maart 2019

Ik kwam het steeds tegen.

De zus van mijn man woont al meer dan 50 jaar in Londen en wij zijn daar door de jaren heen regelmatig geweest. We zijn door hen en door de broer van onze zwager veel "ergens" mee naar toe genomen.
Dus sturen we ze (die broer en zijn gezin) elk jaar nog een kerstkaart en krijgen we er altijd een terug.
Dit jaar vond ik het zo'n mooi plaatje en had het opzij gelegd. Ik wilde het zeker hergebruiken. Als ik mijn doos met kerstspullen naar voren haal kwam ik iedere keer die kaart tegen en van de week, tussen alles waar ik mee bezig was door, maakte ik heel snel deze kaart ervan. Ik vind het zelf een prachtig plaatje. Het is mijn achtste kerstkaart en hij doet weer mee bij 52weekstochristmas dus ik ben er maar  twee "achter".
Vanmorgen werd ik vrolijk "wakker" met een berichtje van Daphne dat zij bij Willy Duit  de workshop  heeft gewonnen, dat is een leuk begin van de dag, we gaan gezellig samen.
Ook kreeg ik nog van Martha een mailtje met een link naar een filmpje van de opbouw van de kaart die ik hier voor heb geplaatst. Bedankt nog Martha. https://youtu.be/-VZMlUv0tTg en zij heeft zelf ook weer een beschrijving van een leuke kaart geplaatst.
 Fijne dag en groetjes

18 opmerkingen:

Epie zei

Het is net een schilderijtje Marja , wat leuk kaartje bedankt
dat je het deelt met ons , nu ff you tube kijken hoor fijne dag
Gezellig dat je met week 11 meedoet , groetjes Epie DT52WTC

karin zei

Een mooi kaartje Marja. Ik krijg ook ieder jaar van een Engelse vriendin een prachtige kerstkaart. Het lijkt wel of ze daar mooiere kaarten verkopen als hier ;)
Gezellig om samen met Daphne naar een workshop te gaan. Veel plezier.
groetjes,
Karin

Jantine zei

Heel mooi, Marja. In draad en schitterende afbeelding, goed om te hergebruiken!
En leuk dat je dochter de workshop won, gezellig dat jullie samen gaan.
Groetjes,
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje het plaatje is zeker mooi
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Een prachtige kaart! groetjes Joanne

Daphne zei

Dat is zeker een prachtig plaatje mam.
Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!
Leuk hè, de gewonnen prijs!! Zo gauw ik iets hoor gaan we plannen maken hoor.

Monique zei

Een prachtige kaart Daphne! Leuk om te hergebruiken. Moet ook wel met zo'n prachtig plaatje!
En wat leuk dat jullie naar Willy gaan. Alvast veel plezier!
Lieve groet,
Monique DT 52WTC

Marijke zei

Zeker een prachtig kaartje om te hergebruiken! Leuk dat je schoonzus in Londen zit, zo kom je nog eens ergens! En zeker leuk dat je mee kan met Daphne naar de workshop! Veel plezier saampjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt en leuk dat je het plaatje een tweede leven hebt gegeven!
Bedankt dat je door hebt gelinkt naar mijn blog
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad een mooi plaatje om een keer te hergebruiken Marja. Leuke kerstkaart en wat gaaf dat je samen met Daphne naar die workshop van Willy gaat. Lijkt me super.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Het is zeker een hele mooie kaart Marja! Wat leuk om samen met Daphne de workshop te gaan doen, gezellig.

Annemarie en Merit zei

een prachtige kaart Marja,
wat gezellig dat je samen met Daphne naar de workshop gaat....

Liefs Annemarie en merit DT52WTC

!neke zei

Ik vind hem prachtig !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een prachtige kaart, een super mooi plaatje ! En veel plezier met Daphne op de workshop ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

mooi plaatje om te hergebruiken! toffe kerstkaart!
Leuk dat je dochter de workshop gewonnen heeft en dat jullie er samen naartoe gaan! Veel plezier!
Nancy DT52WTC

Dora zei

Mooie kaart. Verl plezier bij de workshop. Gezellig met je dochter. En super leuk dat zij zo’n workshop heeft gewonnen.

GerJanne zei

Een schitterende kaart Marja! En ja, met familie in het buitenland kom je nog eens ergens! Ja gaaf, die workshop bij Willy! Je zult ervan genieten!

Angelique zei

Zeker een plaatje om te hergebruiken en het resultaat is prachtig. Leuk dat jullie ook met die mensen gezellig dingen doen als jullie in Londen zijn. Super zo'n workshop die Daphne won en gezellig om samen te gaan.
Je vorige kaart is mooi geworden,geen idee hoe hij heet.
lieve groetjes Angelique