maandag 7 januari 2019

Tot schrik van Daphne.

Allereerst wil ik ook hier iedereen een heel goed en gezond 2019 wensen en dat we elkaar maar weer veel mogen inspireren.
En nu, voor degenen die het niet weten, Daphne is onze jongste dochter. Zij en ik proberen veel met elkaar te knutselen en sturen dan over en weer what's appjes om te laten zien waar we mee bezig zijn.
Maar gisteren kreeg ik een berichtje met een "schrik smiley" er bij want: " mam.......je blog, je hebt al 5 weken niets geplaatst".
Tja, ik roep niet voor niets steeds dat ik niet weet waar de tijd blijft en zeker in de maand december.
Voorheen wilden onze kleinkinderen nog wel eens komen logeren in de kerstvakantie maar voor we het wisten was die vakantie zo voorbij en waren ze wel geweest met de kerstdagen en zagen we elkaar met oud en nieuw maar logeren was niet aan de orde geweest 😂😂.
Afgelopen weken werd ik jammer genoeg ook nog geplaagd door helse pijnen in mijn rug maar gelukkig is dat nu weg na diverse behandelingen bij de manuele therapeut. Ik vind dat bijna een wonder, ik kon bijna niet geloven dat het ooit weg zou gaan maar het is gelukt.
Oké, nu over tot de orde van de dag. Het normale leven is weer begonnen en zo ook het knutselen.
Voor mijn schoonzus in Londen heb ik een kaartje gemaakt naar het voorbeeld van mijn kerstkaart die ik op 14 november heb geplaatst, mijn man vond hem een beetje eenvoudig zei hij vanochtend maar...rustig aan beginnen zei ik hem. Ik heb de cup cake uitgeknipt uit een kaart die ik vorig jaar van haar kreeg, dat vindt ze vast leuk, ze heeft me eens gezegd dat ze altijd een kaart voor mij uitzoekt waarvan ze denkt dat ik die nog zou kunnen gebruiken, leuk hè?

Zo, ben je nu weer tevreden Daphne?? Nu ga ik naar boven om mijn zelfgemaakte vellum af te maken, die is voor een challenge bij Leuke stempels
Groetjes!!!!

11 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Marga ... ik wens je een gezond, creatief en liefdevol Nieuw Jaar ...
Je kaartje is alvast een mooie start van het creatieve jaar ...
fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Monique zei

Whahahaha.....als Daphne nou nog niet tevreden is....
Ik vind je kaart helemaal niet eenvoudig hoor en hij is prachtig. Lekker vrolijke kleuren!
De tijd vliegt ook voorbij hoor. Helemaal in de decembermaand. Maar we gaan er weer vol tegenaan. Lekker weer de gewone weken.

Lieve groet, Monique

Margot zei

Leuk idee om iets te gebruiken van een kaart die naar jou wordt opgestuurd, ik hou van hergebruik!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, wat leuk dat je daarop gewezen wordt door Daphne. Voor jou natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en wat fijn dat je van je rugpijn af bent :)
Je kaart vind ik juist heel fleurig en lekker feestelijk. Leuk om de cupcake terug te sturen, hihi, benieuwd of ze hem nog herkent...
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Jaaaaaa, hè hè, daar ben je weer!!
Kan niet hoor mam, wel gewoon blijven bloggen😇😉.
Eenvoudig?? Huh? Sinds wanneer heeft pap da asr nou verstand van??
Niks hoor, ik vind het een leuke en hele vrolijke kaart.
Grappig ook om te lezen dat er een verhaal achter de kaart zit (kaart kopen omdat hij nog hergebruikt kan worden)
Tot gauw.

Nancy Soetaert zei

handig van je schoonzus dat ze kaartjes stuurt zodat je die dan kan gebruiken... leuk natuurlijk om die dan voor een kaart voor haar te gebruiken! Tof kaartje.
Veel blogplezier in 2019! en succes met je vellum, gisteren ook dat filmpje bekeken, benieuwd wat je ervan maakt!
Nancy

Sarah zei

Leuk gemaakt. Grappig dat Daphne je hier wat sneller laat verschijnen.
Ik ben heel benieuwd naar dat vellum...
Maak 2019 heel gezellig! X

Annerieke zei

Ook voor jou nog de beste wensen Marja!
Ja, de tijd gaat best snel hè en soms heb je ook gewoon andere dingen te doen. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je dingen hergebruikt.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Voor jullie ook de beste wensen voor 2019 en dat we heerlijk creatief mogen zijn/blijven!
Wat een leukertje is dit felicitatiekaartje en lachen dat je het cake weer opnieuw gaat gebruiken en terugstuurt,
Liefs Martha

Angelique zei

De beste wensen en een creatief 2019. Heel herkenbaar dat de tijd zo voorbij vliegt en dat je denkt....oja, m'n blog. Mooie kaart voor je schoonzus, leuk dat ze zo meedenkt als ze een kaart voor je kiest.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Nou, wat een leuke schoonzus heb je! Die denkt met je mee! Zou ze de cupcake meteen herkennen? Het is een heel leuke felicitatie zo geworden! EN wat moet dat een verademing zijn dat je zoveel minder pijn hebt!
En Daphne heeft gelijk hoor! Lekker regelmatig bloggen! Veel te leuk!