vrijdag 25 januari 2019

Druk, druk, druk.

Jawel, druk bezig. Ik volg van alles en krijg steeds meer ideeën.
Ik ben ook een volger van Marieke Blokland van Bloknote.nl zij heeft een  gratis workshop gegeven en daar ben ik mee aan de gang gegaan. Ze had ook de omtrek van de afbeelding gegeven om uit te printen en van het hartje. Het grappige is dat ik dit gemaakt heb op een helft van een bodem van een doosje met krieltjes van de supermarkt, ik weet niet eens hoe ik op het idee kwam om dit te bewaren. Ik het was wel op de camping en dan heb ik wel vaker andere ideeën/inspiratie  dan thuis. Het is ongeveer 10x10 cm en ik heb er nog een paar liggen dus kan nog wel even voort.
Helemaal tevreden ben ik er niet over maar vond het toch wel leuk.
Ik heb op het laatst gewoon met een spuitbus van de Ac-tion, acrylic clear er over gespoten, ben benieuwd of het goed blijft. Dit moet je wel buiten doen anders zit je nog uren in de reuk ervan (zoals ik heb ervaren).
Groetjes en een fijn weekend

7 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind hem prachtig !
Groetjes Ineke

GerJanne zei

Heel mooi Marja! Superkleuren en heel leuk ontwerp op je kaart!

Joanne kramer zei

Knap gemaakt! groetjes joanne

Atelier Valerie zei

Prachtig gemaakt door een kunstenares Marja
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Heel mooi deze creatie mooi van kleur en ook het ontwerp vind ik mooi!
Liefs Martha

Crealientje zei

Prachtig en mooie kleuren bij elkaar!
Groetjes Crealientje.

Daphne zei

Dit is echt TE leuk mam!!
Heel mooi, de keuren en de laagjes en de techniek, alles komt samen en het is helemaal af.
Wat ik leuk vind, het hoofd.....zo grappig met die rondjes veel, de ene is het een pompoen, de anderen lijken op haar en weer andere op blosjes op de wangen.
Knap gemaakt, helemaal op 10 bij 10!