maandag 21 januari 2019

Niet mislukt dus.

Op een bladzijde uit een oud boek heb ik met een brayer wat groene verf uitgestreken. Daarover met een stencil wat donkergroen.
Hier en daar heel voorzichtig met zwart ook via een stencil wat afdrukjes gemaakt en toen kon het plezier beginnen.
Ik heb nog wel heel erg het voorbeeld van Cat Hand aangehouden want ik ben nog maar een beginneling, eerst maar eens ondervinden hoe alles uitpakt. Het was erg leuk om te doen.
En afgelopen zaterdag heb ik bij Leuke Stempels in Nijverdal een workshop gevolgd van Karin van den Broek van Zo maar wat kleur. Je kunt haar vinden op fb en instagram.
Het was erg leerzaam en leuk. De bedoeling was om in je art journal te werken maar dan heb ik nog niet dus kreeg ik en A4 van aquarelpapier en daarna kon de pret beginnen.
Zoals gewoonlijk voor mij was ik nog niet klaar toen de tijd om was. Ik had twee poezen gekleurd met ecoline markers maar die waren niet goed van kleur en ook niet mooi. Thuis ben ik gaan snuffelen in mijn bewaardoosjes en zo waar, ik vond twee vlinders die ik zeker 3 jaar geleden al eens had gestempeld en gekleurd maar nooit gebruikt. Die pasten er toch heel mooi bij al zeg ik het zelf.
Ik heb een hele leuke middag gehad en hard gewerkt en nu ben ik er thuis mee bezig, valt nog niet mee hoor.
Wordt vervolgd (denk ik)
Fijne dag en geniet van het mooie weer, ik ga straks eerst maar een wandelingetje maken en dan aan de slag met de was en mijn zolderart. Gaat mooi samen.



8 opmerkingen:

Wies zei

Lekker bezig geweest Marja en met een mooie resultaat. Vooral de eerste vind ik heel geslaagd met leuke vrolijke kleuren.
Groetjes, Wies

Martha zei

Hoi hoi Marja
Heel mooi zoals je hebt gespeeld met kleuren prachtig allebei!
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Ze zijn alle 2 heel erg mooi, ik vind vooral de eerste super,
Ansx

GerJanne zei

Schitterende kaartjes Marja! Leuk dat je en workshop hebt gevolgd in Nijverdal. Ben ik ook eens geweest en ook veel geleerd. Je eerste kaartje is mijn favoriet! Prachtige kleuren!

!neke zei

Super leuk Marja !
Succes met de zolder art !
Leuk !
Groetjes Ineke

Angelique zei

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad op de workshop. En twee hele mooie kaarten, past allemaal mooi bij elkaar.
lieve groetjes Angelique

Joanne kramer zei

Super mooi. Ik vind het knap hoor! groetjes Joanne

Annerieke zei

Wat een mooie kaarten Marja, knap gemaakt!