donderdag 17 januari 2019

1e kerstkaart 2019

Toen ik alle kaarten klaar had voor afgelopen kerst, kwam ik opeens tot de ontdekking dat ik mijn lievelingskerstboompje helemaal niet had gebruikt dit jaar hoewel, één kaart maar dat was een kaartje uit de doos voor hergebruik.
Dit jaar wil ik toch weer proberen goed mee te doen met 52 weeks to christmas dat moet toch lukken denk ik dan één kerstkaart in de week , heb er wel een beetje hard hoofd in want midden in de zomer vervliegt de animo hiervoor maar, "wie weet"😂.
Voor hier is het de eerste kerstkaart er zitten er al drie in mijn bakje. Eén is overgebleven van vorig jaar en de tweede is bijna hetzelfde als de derde, die bewaar ik dan voor een andere week, niet nu.
Waar ik verder mee bezig ben laat ik jullie wel een andere keer zien, ik volg Cat Hand op you tube, zij maakt hele leuke dingen op kaartjes en boekjes en art journals enz enz.
Ik ben een echte fan van haar en probeer nu één en ander ook te maken , komt vanzelf wel een keer hier.
Ga nu aan de gang, ik heb net een uur blaadjes zitten knippen van heel veel restjes van mijn gelli plate afdrukken, zijn jullie al nieuwsgierig??
Als het mislukt zal ik het ook laten zien maar daar ga ik niet van uit.
Fijne dag en tot blogs

16 opmerkingen:

Jantine zei

Hele mooie kaart in die roodtinten, Marja! Leuk dat je nu toch weer je favoriete boompje hebt gebruikt.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

prachtige kerstkaart in deze mooie roodtinten.
dit kerstboompje is bij ons al heel wat keertjes gebruikt.

Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke frisse kerstkaart in rood/wit Marja. Ik maak ook alleen kerstkaarten als ik tijd/zin heb maar had er aan het eind toch al 25 klaar, scheelt een hoop ;p Ik ben benieuwd wat je aan het proberen/maken bent. Leuk om via youtube nieuwe technieken etc te leren, dat is toch wel handig van internet vind je niet?
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Leuke kaart is dit Marja! Ik heb hetzelfde als jij hoor, nu lukt het soms nog om kerst/winterkaarten te maken, maar ik ga er niet van uit dat het me in de zomer ook lukt. Ik ben zeker nieuwsgierig naar wat je aan het doen bent.

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik vind hem heel leuk! Mooi die verschillende technieken op 1 kaart en door de rode kleur met wit blijft het toch rustig. Ben benieuwd naar je probeersels.

Nancy Soetaert zei

Je maakt ons wel heel nieuwsgierig, klonkt veelbelovend vind ik...
Mooie kerstkaart, die boompjes blijven ook mijn favoriet=
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Rosina zei

Een super leuk kerstkaartje Marja mooie geemboste achtergrondjes en die prachtige kerstboompjes maken hem helemaal af...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Wies zei

Mooie kerstkaarten in roodtinten. Het begin is er in elk geval weer. Inderdaad valt het niet altijd mee om het vol te houden elke week een kerstkaart te maken. Ben benieuwd naar je creatie met restansten van gelli plate afdrukken.

!neke zei

Mooie kaart in deze rood tinten !!!!
En je maakt me wel nieuwsgierig naar je project !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Leuk kerstkaartje en eigenlijk is he t t och wel de verstandig om kerstkaarten te blijven maken maar ik kom er slecht aan toe als ik eerlijk ben en ik ben ook al niet zo'n fan van kerstkaarten maken
Ben wel nieuwsgierig naar jouw project dus....
Liefs Martha

Enny zei

Een heel mooie kaart, mooie achtergrond, en leuk met die boompjes ! Ik probeer deze maand (bij donker weer) al een serie kerstkaartjes te maken, dan heb ik voorraad voor de zomer, want dan komt het er bij mij ook niet van... :) Groetjes, Enny

Trijntje zei

Wat een moooie kaart heb je met deze nog altijd leuke boompjes gemaskt. De eerste van MD. Vind deze zelf ook nog altijd heel erg leuk. Je hebt de kaart erg leuk gemaakt een heel leuk idee. Ik onthou het even! Groeten Trijntje

Angelique zei

Mooie kaart in het bordeauxrood en de boompjes blijven zeker toppertjes. Ik ben benieuwd naar de andere dingen waar je mee bezig bent.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Dit zijn inderdaad "onze lievelings" boompjes hè mam?!!
Ik gebruik ze ook graag.
Leuke kaart, echt Kerst.
En ja.....je hebt mij heel erg nieuwsgierig gemaakt!!!!

Colien zei

Wat een leuke kaart, echt kerst!
En die boommal blijft inderdaad een toppertje...
grtz Colien [52WTC]

martina's kaartjes zei

een beetje ongewone kaart, maar zeker wel geslaagd ! mooi
fijn dat je weer meedoet met 52 WTC
grtjs, martina
DT 52 WTC
x