vrijdag 11 januari 2019

Iets heel anders nu.

Af en toe ben ik heerlijk aan het struinen op pinterest en kom dan natuurlijk, zoals jullie vast allemaal weten, hele leuke dingen tegen.
Zo ook deze pop up card.
Daphne had een tijdje geleden een hele stapel zwart card stock gekocht en daar kreeg ik ook een stapeltje van. En ja, ik kan het toch niet laten om af en toe bij de AC tion in het papier te snuffelen. Daar kwam ik een mooi blokje tegen, was er meteen verliefd op en ben er mee aan de gang gegaan.
Eigenlijk is het een soort van boekje, ik heb ook geen idee hoe ik dit moet versturen, het mag niet platgedrukt worden. Ik denk dat ik het maar bewaar voor iemand waar we het persoonlijk bezorgen.
Teksten moet er nog ingezet, op dit ogenblik weet ik nog niet wat ik er op zal stempelen.
Manlief is vandaag naar de vakantie beurs, niet dat we vakantieplannen hebben hoor maar hij doet dat elk jaar, vooral om de sfeer te proeven en bekenden te ontmoeten. Hij komt altijd heel gezellig thuis, gaat  eten bij de stand van Oostenrijk (schweinehackse denk ik) want daar is het heel gezellig aan het einde van de dag. Ik ben ook verschillende keren mee geweest maar zie het niet meer zo zitten om de hele dag op een beurs te lopen waar ik niet zo in geïnteresseerd ben en het is ook een aanslag op mijn rug. Ik ga liever naar een hobbybeurs en verheug me al weer op de


 Art specialy in april.
Ik ga straks weer bezig met een experiment, zien jullie vanzelf wel weer.
Fijne dag
en dan toch ook maar de tweede die ik heb gemaakt.



 

8 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Mooi zeg deze creaties!
Daar ben je vast wel even mee bezig geweest denk ik zo!
Ah heerlijk naar een beurs en dan ook nog een hobbybeurs heb ik ook al wel weer zin in!
Liefs en fijn weekend!
Martha

Nancy Soetaert zei

mooie kaart! En dan gelijk in tweevoud (heb je de techniek natuurlijk helemaal onder de knie zo!)
Groetjes
nancy

Daphne zei

De eerste is inderdaad gemaakt met heel mooi papier mam!!
Wat een leuke kaarten zijn dit toch.
Er zit vast wel wat werk in, maar dat mag de pret niet drukken.
Toen je h Er t mij hebt uitgelegd, hoe ik deze kaart moest maken, heb ik het beginnetje gemaakt.
Maar ben nog niet verder gegaan.
Nu ik die van jou zo zie ga ik de mijne gauw afmaken, echt leuk.
Heb je ook een linkje waar je het idee vandaan hebt?

Wies zei

Ja, leuk hè Pinterest, een onuitputtelijke bron van ideeén. Je hebt twee mooie vouwkaarten gemaakt. . Een heel leuke model. Ook leuk om een soort fotoalbum van te maken. De tweede heeft leuke vrolijke kleuren.

GerJanne zei

Supergaaf! Knap dat je dan in 1 keer twee dezelfde maakt. Echt een gaaf model. En ik tel soms mijn aankopen bij Action niet mee..hihihi...

Annerieke zei

Meteen 2 gemaakt, wat goed Marja! Ik heb dit model ook kort geleden gemaakt, maar vond het best nog een klusje. Ze zijn heel erg mooi, ziet er prachtig uit!

Monique zei

Wat een mooi model is dit. Dat AC tion papier is prachtig!
Ook je eigengemaakt vellumkaartjes zijn supermooi geworden.
Heb jij een linkje voor mij van deze kaart? Ik weet niet waar ik moet zoeken.
Ik ga ook weer naar de ARTspecialy misschien zien we elkaar dit jaar.
Lieve groetjes, Monique

Angelique zei

Twee prachtige kaarten, wat een mooi model en leuk papier gebruikt, het ziet er wel moeilijk uit om te maken. Ik zou ook naar de Oostenrijkse stand gaan, ben dol op Oostenrijk. Maar toch ook liever naar de hobbybeurs.
lieve groetjes Angelique