donderdag 31 januari 2019

Een snelle kerstkaart om bij te blijven.

Vanmorgen dacht ik dat ik nu toch echt een kerstkaart moest gaan maken. Jammer genoeg zit ik niet meer in een kerstkaart flow. Maar ja, het is toch makkelijk als je aan het eind van het jaar een flink aantal kaarten klaar hebt. Dus ben ik toch maar aan de gang gegaan.
 Jullie weten dat ik van recyclen houdt en inderdaad, voor vandaag een volledig gerecyclede kaart.
Hij was zo klaar maar toen ik beneden kwam ging ik aan de gang in de keuken, daarna Buitengewoon gekeken (zo'n leuk programma) en daardoor heb ik de kaart niet goed kunnen fotograferen. Nu ben ik niet zo van het perfecte fotograferen maar bij deze zie je wel heel erg het flitslicht, helaas, het is niet anders. 
Ik heb niet veel te vertellen over de kaart, het wijst de weg vanzelf denk ik en hij gaat weer naar 
Groetjes

9 opmerkingen:

Daphne zei

Dramatische slechte foto mam😂, maar wel een leuke kaart.
Ik kom ook nog steeds niet echt aan knutselen toe, het wordt tijd voor een knutsel date, dan rollen de kaarten vast weer onder onze handen vandaan

GerJanne zei

Wat een leuke recycle kaart! Soms is het gewoon zonder om niet te hergebruiken, he? En een knutseldate is en goed idee. Dat inspireert altijd wel!

Joanne kramer zei

Leuke kerstkaart! Die is maar mooi klaar! groetjes Joanne

Enny zei

Een mooie kaart, en prima recyclage ! Ja, fotograferen is nu moeilijk met dat donkere weer of kunstlicht. En elk kaartje nu klaar, is er eentje minder in december ! Groetjes, Enny

Martha zei

Hoi Hoi Marja,
Leuke kerstkaart die je hebt hergebruikt!
Soms mag het wat vlugger!
Liefs en fijne dag verder!
Martha

Nancy Soetaert zei

zo'n mooie basiskerstkaart verdient het echt wel om gerecycleerd te worden!
Fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Leuk, fleurig kaartje, Marja. En dat flitsen heb je soms helaas.
Groetjes,
Jantine

Monique zei

Superleuke kaart hoor Marja! Ik moet het kerstgevoel ook steeds oproepen om een kaartje te kunnen maken...hahaha. Knap gedaan!
Creatief liefs, Monique

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit geworden!
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina
x DT 52 WTC