dinsdag 29 januari 2019

Een kaartje voor....

Ik weet nog niet voor wie deze kaart bestemd is, ik heb wel de verjaardag van een vriend in gedachten maar die is pas de 7e febr. jarig dus het kan maar zo zijn dat ik iets anders voor hem maak.
Deze achtergrond heb ik weer met die "griezelige" streepjes stempels gemaakt. Ik vind ze griezelig omdat ze heel snel scheef worden en daar wordt ik dan een beetje "gek" van.
Inmiddels heb ik wel een acrylblok met ruitjes erop, dat maakt het wel iets makkelijker om te stempelen. Het zijn rubber stempels en ik heb ze een beetje scheef uitgeknipt.
Maar goed, deze is dus wel recht uit de strijd gekomen. Voor de speelsheid heb ik hem door midden geknipt, de leuke stempels van de AC... erop en klaar was Kees weer.
Vandaag een feestelijke dag, mijn lieve man is jarig en we gaan vanmiddag met onze  dochters ergens eten en daarna naar de film van Queen, die moet erg goed zijn.
Groetjes maar weer.

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Van harte gefeliciteerd met je man!!
Wat een spetterende kaart is dit, mooi. groetjes Joanne

Daphne zei

Ik heb de kaart al gezien, hij si weer erg mooi.
Wauw.....Wat een film hè, ik ben er nog steeds stil van!!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Van harte gefeliciteerd met je man!
Heel mooi gelukt dit kaartje!
Heb je geen stempelhulp?
Liefs Martha