zondag 2 december 2018

Achtergrondjes

In mijn post van 25 november schreef ik dat ik "morgen"de achtergrondjes zou laten zien die ik gemaakt heb na aanleiding van een idee op craft sensations, gemaakt met de 3d verf van de action.
Ik heb drie kleurtjes genomen, met de lichtste begonnen, dit met een sponsje op het papier gewreven, laten drogen, tweede laagje erover, de iets donkere, weer laten drogen en toen de laatste erop. Dit heel goed laten drogen.
Daarna met een stencil door de double doo xl gehaald. Nu deed craft sensations er weer heel voorzichtig, met een sponsje, de lichtste kleur over de gestencilde letters. Dat heb ik niet gedaan, ik gebruikte een schuurpapiertje. Ik heb nog een derde gemaakt maar de foto is mislukt maar die lijkt erg op de eerste afbeelding.
Ik vind het resultaat erg leuk, nu nog een kaartje er mee maken. Volgens Daphne moet ik er een mannenkaart mee maken. Ik zie het nog wel. Eerst een idee hebben.

Fijne zondag.

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee en zo kun je natuurlijk hele gave achtergronden maken. Ik vind die met "opgeschuurde" letters erg mooi.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Een mooi resultaat. Vooral het geschuurde exemplaar, daar komen de letters meer op naar voren. Ben benieuwd wat voor kaart je ermee gaat maken. Een mannenkaart lijkt mij ook een goed idee.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Heel mooi achtergrondje is het! En ik denk dat Daphne gelijk heeft. Hij is echt super geschikt voor een mannenkaartje en dat zeg ik niet alleen omdat we bij K&K een mannenchallenge hebben lopen....

Joanne kramer zei

mooi hoor! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Leuk idee om zo te knutselen met je verfjes en het resultaat vind ik helemaal prachtig de opgeschuurde is gewoon schitterend, je zou het embosgedeelte ook nog lichtjes met een wax kunnen bewerken goudkleurig ofzo, bedankt voor je leuke idee!
Liefs Martha

Daphne zei

Heel mooi mam, ik vind vooral de tweede erg mooi.
Het effect is daar mooi op te zien.
Ga er maar gauw een kaart mee maken!

Nelleke zei

Wat een leuk idee, ik zag het vorige week ook. Iets om te onthouden . groetjes, Nelleke

Annerieke zei

Wat mooi Marja! Leuk hoe je beschrijft wat je gedaan hebt, dan denk ik van "o ja, dat kan ik ook wel eens doen". Dus bedankt voor de inspiratie ;-).