donderdag 29 november 2018

Ach dat engeltje.

Ja, dat engeltje, zij lag al zo lang op mijn tafel boven en ik wist maar niet hoe ik haar moest verwerken op een kaart.
Nu ben ik ook weer een beetje bezig met mij gelliplate en was mijn voorraad aan het bekijken. Kwam ik dit achtergrondje tegen (niet eens gemaakt met de gelliplate). Ik had daar ooit een hartje uitgestanst maar opeens ging er weer een lichtje op (af en toe voel ik me net Willy Wortel, zie dat ook echt voor me 😂😂 zo'n lampje boven mijn hoofd.) Dus een beetje schuiven et voilà: kaartje klaar, is ze niet leuk? Volgens mij is ze "in de wolken" met iets of heeft ze een glaasje te veel op?.
Dit is nr 49, eigenlijk ben ik al klaar maar het is zo leuk om te doen dus gewoon doorgaan . Ik link hem weer naar 52 weeks to christmas. Daar is nu ook weer een uitdaging, sneeuw en/of een sneeuwman op je kaart. Die kan je linken t/m volgende week donderdag 23.55 uur.

15 opmerkingen:

Diny zei

Haha....zo is een kaartje snel geboren zie je wel Marja....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi en grappig kerstkaartje Marja, en inderdaad ...ik denk dat het engeltje vast teveel gluhwein op heeft ...ziet dat ze niet van het wolkje afkukeld hihihi...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Een heel grappig kaartje en het is inderdaad net of ze naar voren komt! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Enny zei

Wat een mooie kaart, zo'n leuke engel en prachtige achtergrond ! Zo zie je maar, nooit iets weggooien, komt altijd nog van pas ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

Wat heb je er een leuk kerstkaartje van gemaakt! Leuk dat je meedoet bij 52WTC!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja,
schattig dat engeltje mooi kaartje!
Liefs Martha

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Marja, achtergrond is mooi! Hahaha, ik zie je al zitten als Willie Wortel en dat engeltje, ze kijkt alsof ze verliefd is, in de zevende hemel ;-).

Nancy Soetaert zei

Oei , lijkt echt te zweven als je dat snoetje bekijkt, ...
Leuke kaart.
Nancy DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Volgens mij is ze in de wolken dat ze eindelijk op een mooie kaart is beland Marja hihi. Leuke kaart.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Jantine zei

Mooi kaartje, zo komt het engeltje goed tot haar recht!
En grappig, zo'n Willie Wortel momentje.
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marja!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Ach wat leuk weer!! Dat engeltje tovert een glimlach op mijn gezicht!

Atelier Valerie zei

Prachtig Marja 🎄🕯⭐😘

Daphne zei

Past heel goed mam, dat engeltje zo in de wolken achtergrond.
Nóóit iets weggooien, zo zie je ma aar weer.😊