maandag 12 november 2018

Weer lekker bezig geweest.

Afgelopen dagen heb ik weer een par heerlijke uurtjes op mijn zolder doorgebracht. Ook vorige week weer bij Daphne wezen knutselen (kletselen) en daar krijg ik ook wel weer inspiratie door.
Hoewel, zij was aan het haken 😂.
Maar oké, zij had al een kaart gemaakt voor de challenge van de Egel en ik bedacht dat ik niet achter kon blijven. Dus op zoek naar leuke papiertjes. Ik had net een nieuw blokje gekocht bij mijn favoriete winkel en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Tjonge jonge, het viel me nog niet mee om dat dp goed op die schuine zijkanten te krijgen dus ik heb het maar even aan de kant gelegd en ben een paar dagen later weer verder gegaan. Tussendoor nog een paar andere kaarten gemaakt, die laat ik later zien.
fijne dag ik ga zo weer aan de knutsel.

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! Mooi papier heb je gebruikt. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Mooi kaartje en ik vind het DP prachtig!
Wat gezellig om samen met Daphne te knutselen!
Veel knutselplezier weer!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat je je door Daphne liet inspireren Marja en ik vind je kaart prachtig geworden. Leuk papier heb je gebruikt en de versierde band eromheen maakt hem helemaal àf.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Daphne zei

Leuk mam!!
Mooi papier, ik vind het een beetje een voorjaarsweer.
Ik heb er ook al 2 af, leuke challenge hè

Annerieke zei

Wat een mooie kaart is het geworden Marja! Soms moet je iets even aan de kant leggen, dan gaat het vaak een volgende keer ineens goed.