donderdag 17 november 2022

op de valreep

 Omdat ik zo druk ben met het schilderwerk kom ik bijna niet aan kaarten maken toe. Maar uiteindelijk ben ik net nog even aan de gang geweest met een heel andere kaart en opeens bedacht ik dat het donderdag is en dus kerstkaartendag. 

Ik was een tijdje geleden aan het rommelen in de doos met oude kerstkaarten en kwam daar dit schattige engeltje nog tegen. Dat zat al zo lang in die doos en ze riep heel hard: "laat mij er nou eens een keertje uit joh!" en dat kon ik dan natuurlijk niet weigeren. En net riep ze me vanaf de computer ook weer dat ze nu wel eens in de publiciteit wilde komen. Ondeugend engeltje dus. Hier komt ze en ik stuur har ook nog even naar 52WTC.

Ik ben nu wel een keertje klaar met het schilderen, heb er veel plezier aan gehad maar ga nu weer mijn vrije tijd doorbrengen in mijn hobby hoekje.

Kastje wat ik vandaag heb gedaan laat ik nog wel een keertje zien. Er moeten nog knopjes en haakjes op en dat doet Ed morgen.

Ik heb trouwens een vreemde actie gehad van blogger, alle reacties van een paar dagen zijn "gewoon" weg ??? Vervelend. ๐Ÿ˜†

Maar niet getreurd, morgen voor iedereen een mooie dag en liefs van mij


 





11 opmerkingen:

Sarah zei

Ook van deze berichten ben ik favoriet. Van iets oud, iets nieuws maken. Mooie combinatie en toffe patronen. ๐Ÿ˜‡

GerJanne zei

Hoi Marja,
het is ene heel leuke kaart met dat ondeugende engeltje! Altijd leuk he, om iets weer te gebruiken. Ik heb ook zo'n doosje staan..Zitten soms zulke leuke plaatjes bij. Dat de reacties weg waren...wat raar. Ik heb weer andere dingen die vreemd zijn...

Elly zei

Mooi gemaakt deze kaart!
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje heb je op de valreep nog weten te maken...ja en zo'n schattig engeltje kun je idd niet laten liggen en er niets mee doen.
Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Martha zei

Schattig kerstkaartje, Marja
Je kunt je best vermaken lees ik wel!
Heerlijk he om creatief te zijn!
Staan je verdwenen berichtjes niet in de spam van je blog?
Liefs Martha

!neke zei

Helemaal leuk met met engeltje !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is dus eigenlijk een (b)engeltje Marja hihi. Het is wel een dotje en wat heb je de kaart mooi opgebouwd. Zelf bedacht of een sketch gebruikt? Alles klopt op deze mooie kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wilma zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit engeltje Marja, heel gaaf gedaan! Ik heb dat gelukkig (nog) niet gehad. Zit er ook niet op te wachten...
Nog een fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Jantine zei

Wel een heel bijdehand engeltje, Marja! Maar op je kaart staat ze prachtig en lieflijk. Mooie kaart maakte je er mee. En ik snap dat je op een gegeven moment ook weer klaar bent met schilderen...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk verhaaltje over het engeltje. ze zit op een mooie kaart geplakt.
groetjes Alma.

Wies zei

Mooie kaart heb je met dit engeltje gemaakt.
Wat raar dat er ineens reacties verdwenen zijn. Ze zitten bij mij wel regelmatig bij de spam , maar dit heb ik nog niet gehad. ๐Ÿค” Blogger heeft wel een keer twee hele blogberichten verwijderd, maar die zijn later weer teruggeplaatst ?????