donderdag 24 november 2022

Het is al weer donderdag.

Om kaarten te recyclen heb je soms niet eens zo heel veel nodig. Dit soort kaarten spreken mij altijd wel aan en wil er niet te veel mee "rommelen".
En zo heb ik weer een kaartje op voorraad en voor 52 WTC
Gisteren heb ik een telefoontje van het ziekenhuis gekregen dat ik 6 december mijn tweede nieuwe knie krijg. Alles onder voorbehoud maar ik neem aan dat het nu wel doorgaat.
Ze zijn nog heel voorzichtig ivm eventuele corona klachten. 
Verder geen nieuws, liefs van mij.
en een fijne dag.

14 opmerkingen:

Jantine zei

Weer een heel mooie recycle kaart, Marja! En fijn dat je weet wanneer je voor je knie mag (waarschijnlijk).
Gezellig dat je er weer bij bent deze week op 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een mooi strak kaartje.
Als de operatie doorgaat veel succes en een spoedig herstel gewenst.
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Marja.
En duimen in turbostand dat 6 december doorgaat!

Martha zei

Prachtig kerstkaartje Marja
Ah de datum staat, nu te hopen dat het wel kan doorgaan!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die kaart heb je weer mooi gerecycled Marja. Lekker feestelijk met dat rood erbij.
Fijn dat je een datum weet van je knie, duimen dat het doorgaat.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Mooie gerecyclede kerstkaart Marja. Wat leuk om gekregen kaarten te hergebruiken. Je maakt er weer een prachtige kaart mee.
Alvast succes met de knieoperatie.
Groetjes Antje

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit Marja!
Hopelijk kan de operatie op 6 dec doorgaan....succes!
Groetjes Diny

Daphne zei

Zo, ik heb alles even bijgelezen en....... dat sleutelkastje, LEUK!!!!! Mag ik het terug, haha.
Je bent lekker bezig geweest en nu je de oproep voor je nieuwe knie hebt gekregen zal je helemaal wel blij zijn dat je doorgehakt hebt met het schilderen van jullie meubels.
In het echt vind ik het nog mooier dan op de foto's.
Leuk hè, om zo bezig te zijn, maar als het klaar is ben je er ik wel klaar mee, of niet dan. Wij wel.
Ik heb ook weer zin om te knutselen en even geen kamers te schilderen.

Wilma zei

Dus het aftellen is nu begonnen... Dan zit er toch 'n beetje zekerheid in, daar ga je althans maar van uit. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Marja. En gelukkig ben je inderdaad klaar met schilderen, dat is dan maar weer mooi meegenomen...
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Henriët zei

Heel mooi gedaan. Dat geschulpte rode randje geeft met dat beetje extra.
Fijn dat je nu kunt aftellen naar je tweede nieuwe knie.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Deze is ook weer leuk Marja. En fijn dat je en oproep hebt. Het gaat vast wel door, want ik hoor dat er steeds minder coronazieken opgenomen worden in de ziekenhuizen. Daar zal het vast niet aan liggen. En mooi na Sinterklaas!

Angélique zei

Je hebt de kaart mooi gerecycled met het rood erbij.
Fijn dat je nu een datum hebt. Alvast succes met de operatie en een voorspoedig herstel toegewenst, maar eerst succes met de voorbereiding/het wachten.

Sarah zei

Aha... Je krijgt van Sinterklaas een nieuwe knie.( In België wordt het op 6 december gevierd ). Ik wens je een vlotte operatie.
Je kaart is mooi!

Wies zei

Mooie recycle kaart Marja. Fijn dat je nu een oproep hebt voor je tweede knieoperatie. Hopelijk komt er niets tussen en kun je na Sinterklaas geholpen worden. Fijn dat je klaar bent met je schilderwerk. Het sleutelkastje is ook mooi geworden met de nieuwe kleuren.