zondag 20 november 2022

Nu ben ik er wel klaar mee

 Nog steeds had ik een schilder flow dus heb eindelijk het "spiegel/sleutelkastje" wat ik van Daphne kreeg toen we net waren verhuisd om "even" te gebruiken, geschilderd. 

Ik wilde het niet houden want het zag er niet uit. Zo lelijk geschilderd maar na bijna 3 jaar zijn we er zo aan gewend dat we het niet zonder kunnen. Toen ik van de week aan het schilderen was en tussen door mijn Ommetje ging lopen,  ben ik al twee keer mijn sleutels vergeten, tja en dan kan je er niet in  Marja. Gelukkig was Ed beide keren thuis.

Dus nu nog even het kastje voor en na en dan ga ik weer over op de kaarten.


 Fijne zondag en liefs

4 opmerkingen:

karin zei

Dat is mooi opgepimpt! Prachtig kastje is het geworden!
Ook je kaartje hierboven is een mooitje,.
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Echt heel gaaf hoe het veranderd is. Dingen pimpen is ook wel heel erg leuk om te doen. Groet, Nelleke

Elly zei

Hij is echt super geworden, het is een lief sleutelkastje ook.
Groetjes Elly

Wilma zei

Je hebt er een prachtig kastje van gemaakt Marja, ziet er heel mooi uit zo! En ja, zo nu en dan wen je erg aan dingen en dan kun je niet meer zonder...
GROET, Wilma.