maandag 7 november 2022

Gast designer bij Cheerful sketches

 Deze maand mocht ik gast designer zijn bij de www.cheerfulsketcheschallenge Eerst voelde ik mij een beetje huiverig om dat te doen maar werd omgepraat door mijn dochter en ben aan de slag gegaan.

Ik kreeg de sketch en een digi. Nu kan ik niet zo goed met digi's omgaan, ik kan alleen op printpapier afdrukken en dat is zo dun, volgens mij te dun om in te kleuren. Uiteindelijk heb ik het toch maar geprint en op aslan geplakt, dat ging dus wel maar...toen kon ik de digi niet op mijn idee plaatsen. Dus maar weer gerecycled. Toen had ik opeens de smaak te pakken en maakte er nog een en uiteindelijk heb ik de digi op een ander model gebruikt. Leuk om dat zo uit te vogelen.

Ik heb er veel plezier mee gehad en tot mijn verrassing ben ik met een kerstkaart deze maand weer uitgekozen om o.a. gast designer te zijn. Leuk. Ik moet dus weer aan de slag. Ik hoop dat ik het voor elkaar krijg voor mijn eventuele operatie.

Afgelopen week is het wondje op mijn oor geheel genezen uit de behandeling gekomen en heb ik orthopedie aangegeven dat ik weer beschikbaar ben voor knie operatie. We wachten het af.

nu de kaart (en) en de bovenste staat nu bij  CS.


Liefs en groetjes


Geen opmerkingen: