zondag 20 november 2022

Gewikt en gewogen.

 Soms maak ik een kaart die in mijn hoofd blijft hangen. Zo ook deze. Ik vond hem eigenlijk veel te druk en iedere keer dacht ik maar dat ik hem moest veranderen maar wist niet hoe.

Uiteindelijk vandaag, pakte ik de koe bij de horens en maakte een ander verticaal stukje en heb uitgemeten hoe groot er een uitsparing gemaakt moest worden. Toen het nieuwe dp er over heen geplakt. 


Uiteindelijk ben ik blij dat ik het heb gedaan.

Doei, fijne avond nog.


12 opmerkingen:

Angélique zei

Ja, daar heb je goed aan gedaan. Zoals het eerst was k9n ook, maar dit is nog mooier.
Wel heel herkenbaar, het gevoel hebben dat er iets anders moet, goed dat je doorgepakt hebt.

Henriët zei

Nu zit er wat meer contrast in de kaart. Mooi gedaan zo. Ik vond de eerste ook niet verkeerd hoor.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Ik ben het met beide bovenstaande reacties eens Msrja
En jij hebt er weer een mooie kaart bij!
Liefs Martha

GerJanne zei

ha Marja, ik snap helemaal wat je bedoelt. ZO ziet het geheel er gewoon rustiger uit. Goed gedaan. Zal wel even een meet werkje geweest zijn, die uitsparing.

Nelleke zei

Prachtig zo, echt een verbetering. Groetjes, Nelleke

Elly zei

Je hebt het goed gedaan, papier is idd al druk en nu komt het wat meer naar voren met dat zwarte.
Groetjes Elly

Diny zei

Heel mooi hoe je kaart er nu uit ziet Marja....wat een ander papiertje toch kan doen he!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

goed opgelost.. nu meer contrast.
groetjes Alma

Wilma zei

Het ziet er nu inderdaad mooier uit, de verandering heeft goed gedaan!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Willy zei

Oh ja de vernieuwde versie 'spreekt' meer, prachtig kaartje Marja!

Sarah zei

Dat geeft inderdaad een veel rustigere uitstraling. Goed gewikt en gewogen! X

Je@net zei

Erg mooi geworden, Marja!