donderdag 10 november 2022

donderdag een kerstkaart.

 En al weer is het donderdag, de dagen vliegen nog steeds om. Ik ben heel druk geweest met twee kastjes schilderen en een tafeltje. Foto's volgen nog want er zit een heel verhaal aan vast. Nu eerst een kerst kaart voor de 52 weeks to Christmas. Het is weer een heel oud plaatje wat ik heb gebruikt, het leuke van deze is dat ik bij het zien ervan ons weer terug vind ergens in een klein dorpje in Frankrijk waar we ooit onze vakantie hebben doorgebracht en we daar een herdershond die, echt een heel eind, met ons meeliep, achter de auto aan. Geen idee waarom. We zijn nog gestopt en geprobeerd hem weg te jagen maar nee hoor dat lukte niet. Uiteindelijk heeft hij het, gelukkig wel, opgegeven. We vonden het heel zielig.

Dat zijn zo van die dingen in je lange geheugenstelsel die dan opeens naar boven komen. Ik noem het mijn harde schijf. Wat een plaatje al niet kan doen met je geest maar gelukkig gaat het dit jaar dus naar iemand anders en die zal denken: "wat een lief bruggetje" of zo iets, hoop ik 😊.

Inmiddels heb ik 51 kaarten klaar maar ik ga gewoon nog even door, vind het zo leuk dit jaar, komt door al die oude kerstkaarten die ik hergebruik, de flash backs die ik er van krijg en de glimlach die op mijn lippen verschijnt als ik sommige berichtjes er op lees.

Fijne avond, ik ga nog even een klepje van een kastje schilderen. Doei

liefs




Geen opmerkingen: