maandag 1 april 2019

Passen en meten.

Van die workshop bij mijn vriendin had ik nogal wat van dat mooie papier over. Ik wilde het eerst weer aan haar terug geven maar dat wilde ze niet.
Ze stuurde mij nog een idee om er bijvoorbeeld envelopjes ermee te versieren, vond het wel leuk maar wilde uiteindelijk toch een kaart maken.
Met heel veel passen en meten kreeg ik het voor elkaar. Ik had nog een leuk plaatje liggen van een "ploffende" champagnefles, van vellum en dat paste er mooi bij.
Ik vind het best leuk geworden, zeg nou zelf? Ik denk dat ik er nog een : "hartelijk gefeliciteerd" onder ga stempelen.


Fijne dag.

7 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Goed gelukt deze kaart van restpapier,
mooi modelletje weer!
Liefs Martha

Joanne kramer zei

Een super leuke kaart! Leuk model. groetjes Joanne

Dora zei

Inderdaad, nog te mooi papier om niet te gebruiken. Mooie kaart gemaakt.

Daphne zei

Zulke leuke papiertjes moet je natuurlijk opmaken tot de laatste snipper!!
Wat een mooie kaart mam, dat Lila, ik hou ervan.😊.
Dat bloemetjes papier vind ik heel erg vrolijk.
Leuk modelletje is dit hè?!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Groot gelijk om dat mooie papier helemaal op te gebruiken Marja. Lieve kleurtjes en wat een leuk en origineel model. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Mooie kaart maakte je van de restjes papier, leuk plaatje en mooi met het vellum. Je knapte het kastje van je dochter mooi op.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Oh dat ken ik! En helemaal leuk als het lukt. Je kaart is erg leuk. Mooi model!