donderdag 4 april 2019

Op de valreep.

Had ik op de valreep toch nog een idee voor de challenge van de maand bij 52 weeks to Christmas.
We hadden nog een rol inpakpapier liggen met  hele leuke plaatjes dus ben ik aan de slag gegaan terwijl ik eigenlijk een verjaardagskaart voor onze schoonzoon moest maken. Maar ook dat heb ik nog gedaan.
Ik heb weer de die van mijn favoriete winkel gebruikt. Eerst het cadeaupapier geplakt op iets  dubbelzijdigs (met gele schutbladen, aan een kant geruit, ik heb geen idee hoe dat heet.) dat had ik vorig jaar gekocht op de Art Specially en nog steeds niet gebruikt, het is niet zo dik als dat wat je op een rol koopt.
Toen het kerstmannetje ook zo geplakt en uitgeknipt en dat weer verhoogd opgeplakt.
Best leuk geworden vind ik zelf.
Ik ga hem nu snel linken....
groetjes en fijne avond

12 opmerkingen:

Marijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje geworden! Leuk gedaan met al die ruitjes! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Wies zei

Hele leuke kaart met de metallic ruitjes achtergrond.

Daphne zei

Echt een leukerd mam!

GerJanne zei

Hij is leuk, Marja. Soms kun je de leukste figuurtjes uit inpakpapier halen voor op een kaart.

Angelique zei

Twee hele leuke kerstkaartjes met de ruitjes-achtergrond. Gelukkig heb je de kaart voor je schoonzoon ook nog afgekregen.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Leuke kaart Marja. Ik geniet altijd zo van je verhalen en ook die van Daphne, je ziet het gewoon voor je. Kastje voor de camping is super en wat heb je ene mooi plekje. Ga je komend weekeind, het wordt mooi weer.
groetjes, Nelleke

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje met een hele gave achtergrond.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.

Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Wat een mooie kerstkaart, leuk met dat kerstmannetje en prachtige achtergrond! Groetjes, Enny

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Deze kerstkaart vind ik ook supe leuk en vrolijk!
Liefs Martha

!neke zei

Hij is super leuk geworden en de achtergrondstand is toch echt een toppertje !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Colien zei

Wat een mooi kaartje, leuk met die achtergrond en het uitgeknipte kerstmannetje! Gezellig dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes challenge, dankjewel.
grtz Colien [52WTC]