woensdag 3 april 2019

Derde verjaardag buurkinderen.

Volgende week is  de middelste van onze buren jarig. Ook voor hem gaat er weer een kaartje in de bus en dan heb ik ze weer allemaal  "gehad" voor dit jaar.
In eerst instantie vroeg ik me af of het wel leuk was maar gisteren zijn we de hele dag weg geweest en vanmorgen zag ik het kaartje staan en dacht:" nou ja Mar, hij is best heel leuk". Dus ik ben weer tevreden.
Ik heb nog meer in voorraad dus ik kan nog wel even door blijven bloggen.
Vandaag een rustdag, we hebben gisteren vanaf 10.00 uur tot 18.00 uur rondgedwaald in Amsterdam, mijn man, Daphne en ik. Veel met tram en metro gedaan, zo makkelijk. Daphne moest er zijn om Jade heel vroeg ergens naar toe te brengen (we reden om half 6 uit Zwolle weg) en omdat ik van oorsprong Amsterdamse ben leek het haar gezellig als ik meeging, ik weet nog steeds wel globaal de weg en waar tramlijnen naar toe gaan. Natuurlijk gingen we naar de Dapper markt en daarna de Albert Cuyp. Ons verwonderd in een Dunkin Donuts zaakje en daarna ergens lekker thee gedronken en mijn man een biertje want hij hoefde niet te rijden. Daphne rijdt geweldig goed, zelfs in dat rotweer gisteren op de terugweg. We hebben vanaf Amsterdam tot aan bijna Amersfoort in langzaam rijdend verkeer gereden. Onvoorstelbaar wat een verkeer als er iets is gebeurd. Maar wij zijn er gelukkig goed door gekomen. Het was een leuke dag vooral voor mij veel nostalgie.
Nu de kaart maar. Het idee heb ik van pinterest.
Groetjes en fijne dag nog.



5 opmerkingen:

Annerieke zei

Het is een hele leuke kaart Marja, heeft ook een stoere uitstraling. Leuk, een dagje Amsterdam, kan me voorstellen dat er veel herinneringen omhoog kwamen.

Nancy Soetaert zei

Toffe verjaardagskaart.
Altijd leuk een dagje Amsterdam.
Nancy

Daphne zei

Was zeker gezellig hè!!
Fijn dat jullie mee waren, ik kon z xo lekker "achter jullie aan" meelopen en kwam overal.
Wat een leuke kaart maakte je joh.
Je zou heb wel kunnen linken bij de "Ik hou van holland" challenge van....tja, van wie ook alweer?
Ik loop achter met bloggen, ben gewoon té druk en daarvoor een paar dagen niet lekker geweest.
Ach, ook niet belangrijk al die challenges.
Je kaart is echt wel heel erg leuk!

GerJanne zei

Hoi Marja,
zo leuk om te lezen. Mijn vader en tante zijn ook van oorsprong Amsterdammers en als je met hun door Amsterdam loopt, weten ze ook feilloos de weg. Dat is zo gaaf!
Kan me indenken dat jullie een leuke dag hadden.
Je kaart is top! Erg leuk met die sterren..

Joanne kramer zei

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!
Ik vind dit een hele leuke en feestelijke kaart! groetjes Joanne