donderdag 11 april 2019

Al weer donderdag.

De week is voorbij gevlogen. Vorige week zijn we zaterdagmorgen vroeg naar de camping gegaan en voor het eerst blijven slapen. Heerlijk en helemaal niet koud. We wilden maandag naar huis gaan maar mijn man had nog van alles te doen en ik heb heerlijk zitten lezen en met onze oudste dochter, die onverwacht op bezoek kwam, gekeuveld. Zij is niet zo van het knutselen dus niet "kletselen", dat doe ik met Daphne.
We zijn uiteindelijk dinsdagavond weer vertrokken naar huis want gisteren moest ik naar Daphne voor ons wekelijkse "kletseldagje".
Vandaag een snelle kerstkaart gemaakt omdat ik weinig tijd had en niet te veel achter wil raken. Ik heb mezelf voorgenomen  mijn uiterste best te doen om elke week eent kaart te maken voor 52 weeks to christmas, moet toch kunnen?

Groetjes


12 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke kaart, grappig met die rondjes.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

een mooi kaartje en leuk bedacht met al die cirkels! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Mooie strakke kaart !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, altijd leuk met rondjes vind ik!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Rosina zei

PRACHTIG kerstkaartje Marja... leuk gedaan met die rondjes, geeft een mooi effect..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Deze kaart is heel leuk! Het hoeft ook niet altijd moeilijk he? En wat lekker dat jullie gestart zijn met het campingleven. Komend weekend schijnt het koud te worden, maar daarna!! Dat wordt genieten Marja!

Joanne kramer zei

Wat fijn dat jullie al heerlijk op de camping zijn geweest!
Wat een leuke kaart is dit. groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

ha, cirkeltjes, altijd goed en geslaagd op elk kaartje ! helemaal leuk is deze geworden,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Martha zei

Hoi hoi Marja
Heerlijk hè op de camping, wij zijn afgelopen weekend naar België geweest en daar ok weer heerlijk in ons caravannetje gebivakkeerd!
Leuk dit kerstkaartje met cirkels!
Liefs Martha

Daphne zei

Hihi, jij plaats ook een "simpele" kaart, ik ook deze week.
Deze is wel héél erg leuk.
Dat lieve strikje doet het hem.

Angelique zei

Heerlijk dat je al van de camping hebt kunnen genieten. Je snelle kaart is mooi geworden, leuk met de grote cirkels.
lieve groetjes Angelique

Atelier Valerie zei

Uniek Marja met de rode kerstbollen
Geniet van het weekend ... liefs Valerie ♥