donderdag 4 april 2019

Kerst 2019

Het is wel grappig, ik was helemaal niet meer in de kerst flow maar wordt toch iedere keer weer aangestoken door mijn mede bloggers. Van de week heb ik een snelle kaart gemaakt en straks ga ik nog een hele snelle maken.
Voor deze heb ik een die gebruikt waar in vorige week tegen aan liep bij mijn favoriete winkel maar. oh jee, hoe plak ik het nu vast zonder al te veel lijmsporen?
Gelukkig had ik ook net een lijm geval gekocht met een klein tuitje dus hij zit vast.
Ik denk dat ik met deze die veel kan experimenteren, voor nu heb ik het eenvoudig gehouden. Ik link hem weer naar 52 weeks to christmas
Groetjes en een fijne dag

13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Leuk dat je aangestoken wordt door ons mede bloggers...dat is net de bedoeling, wij vinden het leuk om lekker veel kerstkaartjes te zien...het hele jaar door.
Dit is een schatje, leuke achtergrond mal/

bedankt voor je deelname bij 52WTC Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een leuk kaartje en die mal is ook superleuk,
Ik heb em ook aangeschaft , nog niks meegedaan ahum, maar dat komt.......
Liefs Martha

Marijke zei

Een leuk kaartje met deze stans. Zeker heel fijn dat je met de kerstkaartjes mee doet! Zijn wij heel blij mee! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, gelukkig had je een "lijmgeval" om deze leuke stans mee vast te plakken Marja. ik vind hem gaaf deze "snelle" kerstkaart. Nu ben ik wel benieuwd naar de HELE snelle..whaha.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Wauw, tof, dat je toch nog meedoet, je kaart is prachtig ! Ja, zo'n fijne achtergrond vastkleven, valt niet mee, maar het is je super gelukt. Groetjes, Enny

Annerieke zei

Leuke kerstkaart Marja!

Atelier Valerie zei

Het aangestoken virus dat ken ik ook
Jouw kerstkaart is prachtig Marga 😍💛
Leuk gedaan met het strek motief
Nog een fijne avond ... liefs Valerie

!neke zei

Bekende mal ! Ik vind hem in idee geval heel leuk,
.
Mooie kaart zo !
Als je onder je papier stick iT plakt en daarna uitstanst , plak je hem zo op !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Daphne zei

Nooit bij nagedacht, maar lijmen is natuurlijk lastig met deze achtergrond.
Wel een vrolijke kaart.
Mooi dat je hem verder wat rustig hebt gehouden.

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Marja...en die stans heb je heel mooi verwerkt erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Hartstikke leuk Marja, mooie mal. En soms is het allemaal wel heel fijntjes om te plakken. Ik gebruik ook wel eens lijmspray dan.
Groetjes
Jantine

Colien zei

Wat een mooi kaartje, leuk met die mal! Gezellig dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes challenge, dankjewel.
grtz Colien [52WTC]

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart voor onze Kerstkadootjes(papier)challenge! Leuk dat we je kunnen inspireren om regelmatig een kerstkaartje te maken.
Denk dat jouw favoriete winkel voor velen van ons de favoriete winkel is ;-)
Nancy DT