zaterdag 13 april 2019

Oranje boven.

Bij Knutsels en Kadootjes is de uitdaging deze keer: Oranje boven. Het hoeft niet per sé te slaan op ons koningshuis, als oranje maarde boventoon heeft.
Nu is de zus van onze schoonzoon ook op 9 april jarig en voor haar maakte ik deze kaart. Jammer genoeg vallen de Oranje letters een beetje weg in de achtergrond maar hé, een kniesoor die daar op let, ze zal het vast wel waarderen.
Voor vandaag....groeten en fijn weekend, morgen ga ik naar de Art Specially beurs in Nijkerk, heb er zin in.
Oh ja en het idee heb ik van mijn dochter Daphne.

3 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Vrolijk kaartje met mooie letters!
Fijn weekend veel plezier op de beurs!
Liefs Martha

Daphne zei

Hey, je hebt de happy Birthday nu ook zie ik?!!
Leuk model hè, deze kaart.

Monique zei

Je kaart is leuk! Je ziet de tekst wel hoor. Prachtig gedaan. Goede ideeen heeft die dochter van jou.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique