donderdag 28 februari 2019

Bijna vergeten.

Ik heb het al herhaalde keren geschreven maar nu nog maar een keer....wat gaat de tijd toch snel.
We zijn deze week weer begonnen met onze opruimactiviteit. Vanmorgen weer met drie verhuisdozen vol naar de kringloop geweest en er staan al weer nieuwe dozen klaar.
Ik wil van de zolder naar de logeerkamer beneden verhuizen, dat is eigenlijk de kamer van Ed maar hij zit er nooit en gebruikt hem, in mijn ogen, meer als opslagruimte, dat wil ik nu maar eens omdraaien. Uiteindelijk is een zolder voor opslag, toch???
Kan leuk worden want zo nu en dan zijn we al van alles kwijt omdat we het een nieuwe plek hebben gegeven. B.V. een handleiding voor de verwarming thermostaat (die doet raar). Uiteindelijk heb ik het opgezocht op internet en 31 bladzijden uitgeprint (printer liep drie keer vast, papier storing enz) en toen.....jullie raden het al, vonden we het boekje.
Eerlijk waar, mannen (tenminste in mijn naaste omgeving) kunnen niet zoeken (toch Daph?)
Maar over tot de orde van de dag. Een kerstkaart, die was ik bijna vergeten omdat we nooit op donderdag boodschappen doen maar vandaag wel vanwege het a.s. carnavals week end. Onze oudste dochter komt hier dan 3 of 4 nachtjes slapen, kan ze gezellig met pa op de bus naar de stad en soms ook met de bus terug of met een taxi en 's morgens is het natuurlijk ook gezellig om met elkaar de dingen van de vorige avond te bespreken want ze gaan wel ieder hun weg. Ik geniet dan mee van de verhalen van de feestelijkheden.
Dan nu de kerstkaart...eindelijk.


Ook onze dochters zijn aan het opruimen en van de oudste kreeg ik twee pakjes kerstkaarten, zij verstuurt niet meer.
Ik zag er meteen iets in en heb met knippen en plakken deze kaart gemaakt. Eigenlijk wilde ik groen als bijkleur nemen maar ik had niet de goede groene kleur voor handen dus werd het maar rose ook leuk toch?
Voor iedereen een heel mooi weekend en voor degenen die carnaval vieren: heel veel plezier, hier in Zwolle zal het wel lukken.



15 opmerkingen:

Marijke zei

Nou dat is een heel leuke kaart met al die sneeuwmannetjes! Erg leuk gedaan en een leuke verrassing als je binnen in de kaart kijkt. fijn dat je meedoet met 52WTC. Succes met de verhuizing. Is nog een hele klus zo te lezen. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuke kerstkaart!!
Heel veel succes met de verhuizing...ja en als alles een nieuw plekje krijgt ben je inderdaad alles kwijt.

Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Daphne zei

Deze is ook heel erg leuk mam.
Kan me voorstellen dat je dit model een beetje zat bent, maar steeds als ik er een kaart mee zie vind ik ze weer leuk.
Die van ons hangt ook nog lekker in het zicht , vaak kijk ik even naar de lieve fotootjes van Kinky!!

Daphne zei

Als je je knutselkamer aar be beden gaat verhuizen kom ik ook eens bij jou hoor!
Gezellig.
Ik wil je trouwens best helpen met "verhuizen"

Enny zei

Wow, wat een prachtige kerstkaart, heel mooi model en zo leuk met die sneeuwpoppen ! Gezellig, dat je knutselkamer nu "bereikbaar" wordt, maar het is wel een hele verhuis, naar de zolder en omgekeerd, ik wens jullie nog veel moed ! Groetjes, Enny

Joanne kramer zei

Je hebt groot gelijk dat jij een etage naar beneden gaat met je knutselhonk. Het geeft zo'n lekker gevoel om flink op te ruimen.
Super leuke kerstkaart is dit. groetjes Joanne

Annerieke zei

Leuke kaart Marja, weer dat mooie model! Fijn om met je spullen naar een andere kamer te verhuizen. Ik herken dat wel hoor, spullen die je zo goed hebt opgeruimd dat je niet meer weet waar, hahaha. Succes met alles.

Rosina zei

een heel mooi kerstkaartje is dit Marja...heel gaaf modelletje en zeker met die geinige sneeuwpopjes erop ..
Succes met de verhuizing van je hobbyhome...
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Hele leuke kerstkaart maakte je met de gekregen kaartjes. Heerlijk om je huis zo aan kant te maken en dan lekker naar beneden verhuizen met al je spulletjes.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Het blijft een leuk model. Het is een vrolijke kerstkaart! Heerlijk he, dat opruimen? En je hebt groot gelijk! Waarom jij op zolder als er een opslag kamer is?? En mannen en zoeken...praat me er niet van.

Jantine zei

Superleuke kaart, mooi model, Marja! En tja, mannen en zoeken... Soms staat het letterlijk voor mijn liefs neus en ziet hij het nog niet...
Lekker dat je zo aan het opruimen bent. Ik heb gisteren ook weer een volle tas spullen naar de kringloop gebracht.
Dan moet ik altijd wel de verleiding weerstaan om niet zelf even te gaan rondsnuffelen, want dan kom ik weer met andere spullen thuis :-)
Groetjes
Jantine

Gina zei

Dat modelletje herken ik :) Leuke kaart Marja! Groetjes, Gina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Wat een leuk kaartje ik vind het modelletje zo leuk als kerstkaart doet tie het supergoed! Opruimen is best leuk werk he, dan vind je ook weer spulletjes die je bent vergeten, veel plezier!
Fijne carnaval!
Liefs Martha

Danoesja zei

Hallo Marja
Wat een prachtige en vrolijke kaart, erg leuk modelletje ook wat best een verrassing voor de ontvanger is als die hem open doet.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, ik ga je volgen ook al staat het bloggen bij mij op een laag pitje door allerlei andere dingen maar ik doe mijn best.
Morgen maar weer wat kaartjes maken voor een aantal jarigen waaronder je lieve dochter;-)
Geniet nog van je weekend en de carnavalsvierders om je heen, is toch ook wel heel gezellig!
Lieve groetjes, Danoesja

Dora zei

Haha. Dan wordt je naam van het blog ook zeker veranderd...hihi. Mooie kaart gemaakt. En succes met alles.