maandag 11 februari 2019

Leuke workshop.

Een dag of tien geleden heb ik bij een vriendin een workshop gevolgd. Het werd een harmonicakaart, tenminste zo noem ik het.
Ik volg altijd getrouw haar aanwijzingen op maar denk dan ook "ik ga het thuis nog eens helemaal op mijn gemak proberen".
Dat heb ik geweten zeg. Alles wat er fout kon gaan ging fout. De ene keer had ik alle bannertjes de zelfde kant op de andere keer de onderste bannertje op zijn kop, dus de letters aan de onderkant. Toen had ik weer een vouw tekort want ik had er een stukje van af gesneden, zo dom. Ik moet dan altijd aan Daphne denken, zij zou erg moeten lachen om mij , mijn man deed het in ieder geval wel.. Maar goed, het is uiteindelijk toch gelukt en ik ben zelfs met nog een bezig, tussen de bedrijven door want ik ben ook nog met labels aan de slag, ook leuk om te doen, dat komt een andere keer.
Nu de kaarten, de groene heb ik bij mijn vriendin gemaakt en de anderen op zolder.





Bij de onderste heb ik een bandje van papier gebruikt ipv een lint of koord.
groetjes maar weer.

8 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Wat een leuke kaarten zeg, mooi gemaakt en echt een kadootje om te geven!
Liefs Martha

Joanne kramer zei

Wauw !Wat zijn ze mooi en verrassend! groetjes Joanne

Atelier Valerie zei

Nou Marja die zijn mooi geworden 😍
Zo leuk met de harmonica toets
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Rosina zei

een schitterend kaartje heb je gemaakt Marja...zo een schitterend modelletje...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Annerieke zei

Wat een mooie kaarten Marja! En zo'n gaaf model ook, leuk gedaan hoor.

Angelique zei

Ik snap wel dat het niet zo eenvoudig is als ik de foto's zo zie. Heel mooi gedaan, allemaal. Mooi je kerstlabel, leuk gedaan.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Weet je wat ik nou vergeten ben vanmiddag.....goed kijken naar deze kaart, hoe je hem maakte, zucht!
Het was géén goeie dag voor mij vandaag😉

Maria V zei

Dat was dus puzzelen. Komt mij bekend voor hoor. Maar.... als het dan gelukt is, kan je trots op jezelf zijn. Deze serie is geweldig. Mooi gedaan. Complimenten.