zaterdag 16 februari 2019

Aardappel mixed media.

Ha, ha nu denken jullie vast dat ik iets met een aardappel  heb gedaan. Niets is minder waar.
In een van mijn vorige posten schreef ik dat ik op de camping, zo'n 2 jaar geleden dacht ik, opeens iets zag in de bodem van een doos waar krieltjes in hadden  gezeten. Ik was geïnspireerd door Willy, zij had iets gemaakt van kwartetkaarten als ik het me goed herinner.
Het formaat van deze kaartjes is ongeveer 10x11 cm want ik knipte de bodem door de helft.
Deze keer had ik verf van Daphne gebruikt, felgroen en goud. Toen stond het maar te staan. Ik wist het verder niet meer. Opeens kreeg ik  weer de geest. Ik had nog bloemen liggen die ik uit servetten had gemaakt. Die lagen ook maar te liggen en zo ontstond er een match.
Ik ben er niet helemaal "weg" van maar toch wel leuk om het te delen. Een beetje rode spatjes gemaakt (gaat heel goed met een waaierkwastje), witte stippen, met zwarte ringen er om heen daar twijfelde ik niet meer over deze keer, blaadjes gemaakt van de bloemrestjes (eigenlijk is de bloem groter) en de bloemhartjes nog een drupje glossy accent. Zo gebruik ik opeens allemaal dingen die al ik weet niet hoe lang op mijn tafel staan.
Dank jullie wel voor het meeleven bij onze "gezonde spanning". Hopelijk horen we woensdag meer. Als het doorgaat krijgen we het heel druk en als het niet doorgaat kunnen we weer lekker kalm aan doen de komende tijd. 😂😂 Nu worden jullie nog nieuwgieriger.
Fijn weekend en groetjes maar weer.

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

nou....je houdt het spannend!
Wat een prachtige kaart. Zo knap gemaakt. groetjes Joanne

Dora zei

Wat super leuk gemaakt. Creatief. zo zie je maar niet snel dingen weg gooien.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Mooie combinatie van materiaal en kleur, prachtig!
Ben benieuwd wat er staat te gebeuren bij jullie!
Liefs Martha

GerJanne zei

Ik ben er wel weg van! Wauw wat een mooie creatie is dit! Echt supergaaf! En je maakt me echt nieuwsgierig! Ik denk dat ik het weet....jullie krijgen misschien (ook) een puppie?

Angelique zei

Leuk als alles zo samen valt, een prachtig geheel. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
lieve groetjes Angelique