zaterdag 23 februari 2019

Dank voor alle felicitaties.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik kreeg voor mijn verjaardag.
Ik heb een paar leuke dagen gehad met een vriendin die ik al ongeveer 45 jaar ken en niet zo veel spreek, we hebben wel elke dag contact via wordfeud wat we samen spelen maar zo bij elkaar zijn is toch weer heel anders.
We hebben drie dagen aan een stuk door zitten kletsen en Ed scharrelde er tussen door met drankjes en hapjes en af en toe ook kletsen. Gisteren zijn we samen met onze oudste dochter naar het Herman Brood museum geweest  en de Fundatie, hier in Zwolle. Natuurlijk een heerlijk broodje in de stad en daarna thuis een wijntje, pasta en heel laat naar bed.
Vanmiddag is ze weer vertrokken, 2 uur rijden naar huis en ik moet even uitblazen en even tijd nemen voor de blog.
Een kerstkaart plaatsen ben ik niet aan toe gekomen maar dat komt a.s. donderdag wel weer.
Vorige week heb ik wel een kaart voor Daphne en haar man gemaakt, ze hadden zijn ouders en zijn zus en ons en onze andere dochter uitgenodigd voor een eetentje bij het wok restaurant ter gelegenheid van hun 30 jarig samenzijn. Dat was eigenlijk vorig jaar maar toen werden er een paar van de familie ziek maar  nu viel de 17e februari mooi op een zondag en iedereen kon. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten allemaal. Nu zijn wij ons huis aan het opruimen en ik vond een paar kleine foto lijstjes met daarin een paar kleine fotootjes van Daphne en haar man met hun hondje dat ze 30 jaar geleden kregen en die 17 jaar bij hen is geweest ( en veel bij ons). Wat hielden we veel van haar. Ik had het idee dat ik met die fotootjes nog wel eens iets kon doen en kreeg weer 'opeens de geest" (ha, ha Monique al weer). Zie hier het resultaat...

Zoals jullie kunnen zien zijn ze genomen in maart 1989 en dat was dan weer 30 jaar geleden.
Ach, memories, toen hadden ze alleen hun Kinky en nu hebben ze drie kinderen en weer een hond, waar we ook weer allemaal gek op zijn. Het leven is mooi!!
Fijn weekend allemaal en tot blogs  

6 opmerkingen:

Dora zei

Wat fijn dat je genoten hebt voor je verkaardag. Mooie kaart gemaakt. Knap uitgevoerd

Joanne kramer zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt!
Super gave creatie heb je gemaakt!!
groetjes Joanne

Daphne zei

Aaaaah, die lieve Kinky!!!!
De kaart hangt in de kamer mam en blijft daar ook héél lang hangen.
Zo leuk, die foto-tjes terug te zien.
Leuke dagen gehad dus, mooi zo.
Weer helemaal bijgekletst lees ik, hoe gezellig is dat.
Nooit uitgekletst, na al die jaren....
Koesteren, zulke vriendschappen.

Crealientje zei

Wat een pracht kaart heb je gemaakt voor Daphne en haar man!
Leuk om te lezen dat je een fijne verjaardag had, en dat je gezellige dagen had met je vriendin.
Lekker wokken, hhmmm, vinden we hier ook altijd leuk om te gaan doen.
Kan begrijpen dat je hebt genoten,gezellig met zijn allen bij elkaar!
Het leven is inderdaad mooi Marja:)
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een leuk herinneringskaartje heb je gemaakt voor Daphne en haar man, zo leuk met dat hondje!
Prachtig dit modelletje!
Je hebt genoten de afgelopen dagen begrijp ik uit je verhaal, dat is fijn!
En ja het leven is supermooi en prachtig, mits je de goede bril op hebt....
Liefs Martha

Annerieke zei

Wat fijn dat je leuke dagen hebt gehad Marja! En veel felicitaties voor je verjaardag, hoe feestelijk. Bedankt dat je even mailde dat je de kaart ontvangen hebt. Wat heb je een leuke kaart gemaakt, het is gewoon een soort mini-album geworden, gaaf hoor!