donderdag 14 februari 2019

Weer een snelle kerstkaart.

Omdat ik met zo veel dingen in mijn hoofd zit is het wel fijn om gewoon even een snel kerstkaartje te maken voor de 52 weeks to  Christmas.
Ik ging aan de gang en tussendoor deed ik er nog een, die was veel ingewikkelder maar die bewaar ik dan lekker voor volgende week.
Dus deze keer weer een gerecyclede kaart. Bij nader inzien denk ik dat het leuker was geweest als ik er nog een wit randje langs had gemaakt maar ja, achteraf kijk je een paard in zijn ….zei mijn vader altijd. Vanmorgen toch nog bedacht dat ik er wat pareltjes bij kon plakken, inderdaad dat was leuker  (nu ik de foto zo zie denk ik dat ik beter witte pareltjes had kunnen doen, tja, achteraf.....enz).
Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer, ga ik ook doen. Hier in huis is wat gezonde spanning, als alles doorgaat vertel ik dat volgende week, gaat het niet door ook.
Groeten

16 opmerkingen:

Suzan zei

Wat een leuke/grappige kaart Marja! De kerstman is al moe...
Groetjes Suzan
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk plaatje op je "snelle" kerstkaart Marja. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor..
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Een heel leuke kaart met een grappige kerstman ! Ja, ik heb dat ook, dat ik achteraf bedenk, dat er nog iets bij moest... :) Ben al benieuwd naar je verrassing ! Groetjes, Enny

Joanne kramer zei

Je laat ons wel wachten... ;-).
Wat een leuke kaart is dit! groetjes Joanne

Monique zei

Hij is superleuk geworden Marja!
Lieve groetjes, Monique

!neke zei

Ik vind hem super leuk,!
En tja een randje en een pareltje daar....
Soms zie je ineens weer andere mogelijkheden !
Ik hoop dat de gezonde spanning er een van genieten wordt !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Wat een grappige kerstkaart Marja, achteraf denk je.. hij is mooi hoor,
Ansx

Dora zei

Wat een leuke kerstkaart. Super leuk dat jij blijft recyclen. Top. Ennu volgens mij bedoel je, bij een koe achteraf in de ... kijken. En een gegeven paard kijk je niet in de bek. Volgens mij.

Daphne zei

Zo mam, jij houdt ons in spanning (gelukkig weet ik al iets meer😉)
Leuke kaart!
Ik moest wel lachen, tijdens je bericht typen heb je 3 keer iets gezien wat "beter" kon, haha
Fijn weekend, lekker even naar buiten hoor, morgen.

GerJanne zei

Hihihi....inderdaad, je houdt ons lekker in spanning. Maar dat maakt natuurlijk wel dat we heel alert blijven op jouw blog! Je kaart is erg grappig!! Groetjes!

Nelleke zei

En gebruikte kaarten zijn vaak ook zo gaaf om weer te gebruiken! Leuke kaart. Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Leuke kaart en ja soms zie je iets wat anders of beter had gekund maar daarvoor is het handwerk.
Je maakt het wel spannend, ik ben benieuwd.
lieve groetjes Angelique

Je@net zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Marja!

Nancy Soetaert zei

Leuk kerstmanplaatje!
Achteraf zie je inderdaad vaak wel zgn verbeterpuntjes, maar met liefde gemaakt is toch altijd prima!
Je maakt ons wel heel nieuwsgierig...
Groetjes
Nancy DT52WTC

Rosina zei

Mooi kaartje hoor Marja...en wat een geinige kerstman ...teveel gluhwein gedronken ...hahaha...
en een beetje nieuwsgierig ben ik eigenlijk wel..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja
Leuk kerstkaartje met mooi plaatje, ik vind dat rode randje ook heel leuk!
Ik herken dit wel, ik doe het ook vaak, mezelf bekritiseren, maar ik vind het een supermooie kaart!
Liefs Martha