donderdag 7 februari 2019

Zo leuk om te doen.

Bij 52 weeks to Christmas is de uitdaging deze keer: maak label of een kaart met een label.
Ik werd aangestoken door Daphne en stortte mij vol overgave op een label. Ik had nog een stukje karton liggen van, ik geloof nieuwe kousen of zo. Dat had ik al ingestreken met een spatel en gesso en het lag daar te liggen.
Ook heb ik een potje staan met allemaal rondjes die ik uitpons uit kleine stukjes overgebleven papier, vooral van mijn gelli plate afdrukken, zo zonde om weg te gooien. Dus aan de slag met verf en stencils en betaal pasjes (eigenlijk mijn oude museum jaarkaart).
Eerst had ik de boom met allemaal verschillende kleurtjes gedaan, dat vond ik niet zo geweldig.
Toen heb ik heel lang getwijfeld of ik de rondjes nog met een zwarte pen zou omkringelen, dat zie ik altijd bij heel veel mixed media dames. Eerst durfde ik het niet maar bedacht opeens: wat kan mij het schelen, het is maar papier
als het mislukt maak ik "gewoon" een nieuwe. Zie hier het resultaat, ik vond het erg leuk om te doen en bewaar nu allerlei soorten verpakkings karton. Ik neem een spatel en spatel er dan een laagje gesso over dan ligt hij klaar voor gebruik.
De groeten maar weer.

16 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk mam, heel leuk!!
Juist die zwarte randjes om de rondjes vind ik erg mooi.

Annemarie en Merit zei

Schitterend is het geworden Marja, zo zie je maar wat je met allemaal afvalstukjes kunt doen.
Gezellig dat je hem laat zien bij de uitdaging van 52WTC.

Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Slim om al een voorraad met gesso ingesmeerde kartonnen te hebben. Als je dan eens iets wil uitproberen heb je al een.basis.
Tof label voor onze challenge, leuk met die rondjeskerstboom mét zwarte randen...
Fijne avond
Nancy DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergaaf Marja en die zwarte randjes zijn juist top. De cirkeltjes lijken zo wat "los"te komen van je (mooie) achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en mooi is dit geworden, leuk, deze kleurencombo
fijn dat je weer meedoet met de lopende challenge van deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Monique zei

Wauw!!! Super gedaan Marja. Je label is heel mooi geworden.
Lieve groet,
Monique DT52WTC

Annerieke zei

Geweldig wat leuk Marja! Soms kan een simpel lijntje heel veel doen hè.

Jantine zei

Wat een leuk vrolijk label, Marja.
Mooi gemaakt, leuk om zo met technieken te experimenteren.
Groetjes,
Jantine

Suzan zei

Prachtige label heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

En zo is het! Gewoon proberen. EN het resultaat is gaaf Marja! Heel leuke boom!!

Sarah zei

Heel tof! Soms is gewoon doen de boodschap!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje goed gelukt hoor
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Wat is ie mooi! Die zwarte randjes zijn een mooie toevoeging. groetjes Joanne

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan, heel mooie kleuren, en die rondjes met zwarte randjes zijn super ! Groetjes, Enny

Martha zei

Hoi hoi Marja,
superleuk zeg dit label, ik herken je "angst" ik durf soms ook niet zoveel, maar supergoed dat je he toch hebt gedaan, het is net dat dingetje wat het af maakt! Heel mooi die zwarte omlijning! En heerlijk dat je eigenlijk van niks iets hebt gemaakt
Liefs Martha

!neke zei

Wat een geweldig mooi resultaat !
Groeten Ineke
DT 52 WTC