donderdag 30 april 2020

Al weer een week voorbij.

De dagen vliegen hier om ondanks dat we heel veel thuis zijn. Mijn man gaat af en toe een stukje fietsen en ik maak een klein rondje hier in de buurt, lopend of op de fiets. Verder lees ik veel en af en toe aan de knutsel.
Gisteren schreef ik dat ik een kaart van Daphne had gelift en daarbij dat ik er nog een had gemaakt. Dat had ik gedaan met het papier dat Daphne aan Sarah en mij had gestuurd voor een challenge tussen ons drieën. We zouden 2 kaarten maken en op onze blog zetten maar uiteindelijk werden het er drie en ik kon zelfs nog een vierde maken. Die had ik dus gelift van de kaart die Daphne bij het pakketje had gedaan en die wilde ik niet gebruiken voor de challenge. dus die kan mooi vandaag en ik link hem weer naar 52 weeks to christmas.
heel veel liefs en blijf gezond.

en dit is de gelifte kaart van Daphne.

14 opmerkingen:

Elly zei

Ze zijn allemaal mooi hoor Marja.
Groetjes Elly

Enny zei

Oh, wat prachtig, heel mooi gedaan ! Ja, de dagen vliegen voorbij, wandelen met mijn hondje, huishouden, tuinieren als het mooi weer is,en liefst ook nog een beetje knutselen... :) Groetjes, Enny

Daphne zei

Leuk hè mam, 4 kaartjes, grappig dat je nou deze toch laat zien
Mag hoor, ik vind het juist leuk om te lezen/zien dat je zoveel inspiratie heb gekregen van mijn kaart!
Heb je nu niet vergeten om de kaart te linken, haha, net als vorige week?
Fijn dat jullie je nóg steeds niet vervelen.
Het weer is nu wat minder, maar gewoon je dagen blijden vullen hoor, knutselen, lezen, beetje huishouden en lekker koken, zo kom je de dagen wel door.

marian zei

Twee prachtige kaarten en zelfs ook weer een met dat leuke papier.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk Marja. Wat knap dat je wel 4 kaarten hebt weten te maken met het pakketje van Daphne. Mooi lift is dit.
De kaart die Daphne er bij gedaan had was overigens ook een plaatje!
Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat leuk Marja, ik vind hem enig.
Fijne avond nog en blijf gezond.
Groetjes, Anita

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje Marja ! Goed dat we allemaal een leuk hobby hebben, zo komen we er allemaal door, nog even volhouden’
Maar het komt goed.
Groetjes, laurette

Marijke zei

Je hebt je kaartje mooi gelift! En je had nog papier over! Knap hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie gelifte kaart heb je gemaakt Marja.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Kijk je hebt weer twee kaartjes gemaakt met het leuke modelletje Marja....prachtige kaartjes!
Groetjes Diny

Wies zei

Mooie gelifte kaart. Leuk dat je geïnspireerd bent door de kaart van Daphne.
En nog wel twee keer. De kaart met lintje voor de felicitatie van jullie buurman is ook heel geslaagd.
Groetjes, Wies

Annerieke zei

Dit is ook een leuke kaart Marja, echt knap dat je 4 kaarten met het pakketje hebt gemaakt. Leuke sketch is dit inderdaad. Vind ik ook hoor dat de dagen omvliegen. Dat is een goed teken denk ik hè ;-).

!neke zei

Super mooi !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat leuk dat je er alsnog eentje bij hebt kunnen maken, ook deze kaartvind ik erg leuk, grappig dat je de kaart van Daphne als voorbeeld hebt genomen, mooi resultaat!
Fijn te lezen dat jullie je niet vervelen, dat is het voordeel van een hobby, denk ik...
Liefs Martha