donderdag 9 april 2020

Uitdaging van Daphne.

Een paar weken geleden kregen we bij de post een enveloppe met inhoud van Daphne.
hij was gevuld met divers kerstpapier en met de boodschap dat we allebei daar een kaart van moesten maken waar zeker twee van de  dp's op gebruikt moest worden. " Die plaatsen we dan op 9 april mam".
Ik had meteen een idee en het leuke was dat ik er meteen 4 heb gemaakt dus ik kan nog even voort met meedoen bij 52weekstochristmas.
Ook Sarah heeft ze zo'n enveloppe gestuurd dus ik ben benieuwd.
Ik vond het een leuk idee want in deze vervelende tijd ben ik een beetje "de kluts kwijt".
Omdat wij beiden in de risico groep vallen doen onze dochters de boodschappen voor ons, ze willen niet dat Ed of ik nog naar de winkels gaan. Ik heb trouwens al weken een loopneus, mag dus helemaal nergens heen en Ed zou nog geopereerd worden, dat hebben we vooruit geschoven, hopende dat de niersteen op zijn plek blijft zitten.
Ik ben wel heel blij met "onze" hobby, zit regelmatig in onze hobbykamer maar bloggen schiet er een beetje bij in. We genieten wel enorm van ons nieuwe huisje, zo blij dat we nu hier wonen.
  Dit is het dp.
En deze kaart heb ik er mee gemaakt...
 Ik kan nog steeds geen foto's uploaden via het icoontje naast "link", snap er niks van.
Fijne dag allemaal en groetjes

24 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een mooie mam!!😍
Dit is echt een kaart die jij gemaakt hebt, met die (kerst)bloemen.
Het is rustig en toch helemaal af.
Ik ga gauw verder met mijn kaart voor volgende week, ik ga er nog even over nadenken hoe en wat ik ga maken, maar komt goed, inspiratie genoeg.
Lekker blijven knutselen hoor, zal je goed doen.

Rosina zei

Ha kijk hier jouw kerstkaartje Marja met het swap pakketje van je dochter Daphne...wat een geweldig idee van haar...Ook de kaartjes van haar en Sarah heb ik al bewonderd...en deze van jou is ook geweldig..leuk die poinsettis erop...
en ja blijf maar lekker thuis hoor...Is het risico op besmetting minimaal...
fijn dat we zo een leuke hobby hebben hè
Ik doe vaak met de kleinkids videobellen...Ook dat is best leuk in deze nare tijd..
groetjes en hou je gezond!!!
Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Oh, jouw kaart is ook prachtig ! Wat leuk, die uitdaging van Daphne, en zo heb je weer wat afleiding in deze moeilijke tijd. Hou het veilig, en toch fijne Paasdagen ! Enny

Laurespage zei

Marja, wat een leuke kerstkaart heb je getoverd uit het pakje van Daphne, ik ben al eens gaan piepen bij Sarah en weer helemaal anders, allemaal zo leuk. Groetjes fijn paasweekend en hou het gezond.
Laurette

Crealice zei

heel erg leuk dit idee van Daphne om een uitdaging te sturen. Het is een prachtige kaart geworden.

!neke zei

Super leuke kaart geworden !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart! Straks ook nog eens bij Daphne en Sarah kijken...
Groetjes
Nancy 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn Marja dat je het zo naar je zin hebt in jullie nieuwe huis. Leuk idee om zo samen een knutsel-swap te doen en ik vind je kerstkaart mooi geworden.
Leuk dat je er weer bij bent bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

Anita van Deur zei

Prachtig Marja, zo zie je 3 mensen 3 x verschillende ideeën voor kaartjes.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje Marja, leuk van Daphne om jullie een pakketje te sturen...
Fijn dat de boodschappen gehaald worden, ik ga ook voor mijn ouders...
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC.

Marijke zei

Ook dit is een mooi kaartje geworden van het pakketje van Daphne! Leuk hoor dat jullie zo saampjes kunnen knutselen en ideetjes opdoen! Fijn dat je ook meedoet met 52WTC. Een fijn paasweekeinde en hou het gezond! Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat een leuk pakketje heb je van je dochter gekregen Marja...en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
Leuk idee!
Groetjes Diny

Annerieke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marja! Echt leuk om zo'n uitdaging te ontvangen, super leuk bedacht van Daphne. Ik kan me voorstellen dat het niet meevalt voor jullie, hou vol hoor!

Nelleke zei

Wat is dat ene leuke kaart geworden zeg! Prachtig de bloemen erbij. Ja we moeten echt geduld hebben en gelukkig hebben we onze hobby nog. Hopelijk geniet je ook van het mooie weer. groetjes, Nelleke

Jantine zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de uitdaging va; je dochter, Marjan. En fijn dat zo’n uitdaging je dan lekker aan de gang houdt.
Het is allemaal een heftige tijd, zeker wanneer je in de risicogroep valt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Marja, ik zag bij Sarah ook al zo'n mooi pakketje voorbij komen van Daphne...Geniet van je huisje en het kaarten maken, we moeten het nu van de kleine dingen in het leven hebben, maar dat maakt het ook om dankbaar te zijn met wat je hebt.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Sarah zei

Dag Marja, leuk hé dat wij verwend werden door je lieve dochter. Dat zorgt voor wat afleiding in deze onwerkelijke tijd. Jouw kaartje is prachtig! Zo mooi met die bloemen centraal, echt knap.
Blijf maar velig thuis en laat je boodschappen maar brengen. Ik ben laat met reageren omdat ik helemaal van slag was na een berichtje van een goede vriendin. Haar mama en 12 bewoners uit het RVT zijn overleden aan Corona. Dat komt wel even binnen.
Hou het gezond en geniet van jullie stekkie! 💕 X

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik vind je kaart prachtig! En zo valt het drukke van het papier best mee. Ben benieuwd of Daphne dit idee van je gaat overnemen...wat daar is het om begonnen. Fijn dat het nieuwe huis zo goed bevalt! Geniet er van! EN ik duim voor die niersteen!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een leuk initiatief van Daphne, gisteren ben ik al gaan kijken bij Sarah en Daphne, nu kom ik even kijken wat jij mrt het mooie desingpapier hebt gemaakt, prachtig met die kerstrozen centraal, wat leuk he dat er dan zoveel verschillende kaarten uit voortkomen!
Ja die Corona is een akelig iets, fijn dat je dochters de boodschappen doen voor jullie, geniet lekker van jullie nieuwe huis en misschien lekker buitenzitten en natuurlijk knutselen! Jammer dat het foto plaatsen moeizamer gaat, ik kan je er niet bij helpen...
Liefs Martha

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje heb je met dit materiaal gemaakt.
het zijn rare tijden, inderdaad, soms loop ik ook wat 'verloren'. gelukkig hebben we onze blogs en hobby dat we thuis kunnen doen,
mooi kaartje
grtjs,martina

marian zei

Ook deze kerstkaart is erg leuk geworden met dat leuke papier.
Verstandig hoor om binnen te blijven. Bij mij ook zo hoor, schoonzoon doet de boodschappen voor me, want mijn dochter werkt in de zorg.
Groetjes van Marian,prettige dagen en blijf gezond.

Epie zei

Mooie kerstkaart voor week 15 Marja , lekker binnen blijven gelijk hebje
Zelf moet ik wel booschap doen en mantelzorg voor moeder , ben wel fit.
Wens jullie een fijn Paasweekeinde toe en dank v je deelname !!
Groetjes Epie DT52WTC

Margo zei

Hoi Marja,
ik kom via Daphne op jouw blog terecht en ben meteen ook volger geworden !
Zo gezellig zo'n uitdaging !
Je hebt er alvast een erg leuke kaart mee gemaakt ! Veel succes in deze rare tijden ! Ik zit ook vaak op mn hobbyzoldertje nu !
Groetjes
Margo

Elly zei

Wat een mooi kaartje is het geworden,en wat een leuk idee zo ook.
Het houdt elkaar lekker bezig.
Ik ben nu ook volger geworden kwam ook via Dahpne hier terecht.
Groetjes Elly