donderdag 16 april 2020

Uitdaging Daphne nummer 2.

Vorige week vertelde ik dat Daphne Sarah en mij had uitgedaagd om een met dp wat zij ons op stuurde twee kaarten te maken. Eén om vorige week te plaatsen en één om deze week te plaatsen.
Ik ben heel braaf dus heb me er maar op gestort, je gaat je eigen kind toch niet teleurstellen 😄😄.
Nu had ik al een hele lange tijd drie uitgeknipte sneeuwmannetje liggen op mijn tafel en ik dacht meteen: "Hé die kan ik nu mooi gebruiken". En dat heb ik ook maar gedaan. Ik was zo in de "mood" dat ik er nog twee heb gemaakt, die laat ik een andere keer zien en het dp is nu helemaal op. Leuk Daphne, je mag het nog eens doen.
Ook ga ik deze kaart weer linken naar 52weekstochristmas.
Voor nu heel veel liefs en blijf gezond.

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig die sneeuwpopjes die passen super bij het dsp.
Fijne dag groetjes, Anita

Sarah zei

Leuk Marja! Dus jij kan er volgende week ook nog 1 tonen. Ik ben benieuwd of Daphne nog een restje over heeft voor nog een kaart, want op de kaart die ze vandaag toont ging ze er helemaal voor! Dit trio uitdaging is leuk!

Jantine zei

Heel gezellig, deze 3 sneeuwpopjes. Leuke kaart voor de uitdaging van je dochter, Marja!
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Hoi hoi Marja
Ah deze is ook heel leuk, goedgelukt de challenge!
Liefs Martha

Creatiels zei

Leuke kerstmannetjes, mooi resultaat.
Groetjes en hou je gezond
Els

Daphne zei

Nou mam..... wat een ontzettende leuke kaart!!
Jij bewijst maar weer eens dat ik vaak veel te moeilijk denk😊.
Ik ga de uitdaging aan hoor, ik heb nog papier, dus vooruit dan maar, volgende week wéér een kaart (pff, wordt heel hard nadenken wat ik nu weer ga maken).

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Marja, je hebt het dp op een mooie manier verwerkt zo. Leuk zijn de sneeuwmannen, lekker vrolijk.

Diny zei

Wat en leuke kaart Marja!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

oohh wat een leuke vrolijke kaart is dit.
Nee je dochter teleur stellen dat kan natuurlijk niet he.
Leuk pakket was het...

Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marijke zei

Wat een gezellige mannetjes, zo vrolijk!super leuk kaartje en toch leuk samen aan de knutsel! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijk drietal op je leuke kerstkaart Marja. Uitdaging geslaagd zou ik zeggen. Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, en die sneeuwpopjes zijn zo leuk, super ! Groetjes, Enny

Wies zei

Hele leuke kaart met dit gezellige sneeuwmannetjes trio heb je gemaakt voor de uitdaging van Daphne. De vorige kerstkaart is trouwens ook mooie geworden.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Een geweldig leuk kerstkaartje met die geinige sneeuwpoppen erop Marja...Je heb je dochter echt niet teleurgesteld hoor...en Daphne heeft toch de genen van jouw geerfd ....ook zo creatief...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Wat een vrolijkheid op je kaart !
Leuk !
Groeten Ineke
DT 52WTC

GerJanne zei

Hij is superleuk Marja! Die sneeuwpopjes zijn gaaf! Ben benieuwd naar de kaart van Daphne en Sarah...

Laurespage zei

Mooi kaartje Marja en ook jij hebt leuke papiertjes gebruikt.
Groetjes en hou het gezond.
Groetjes, laurette

Elly zei

Leuke kaart.
Groetjes Elly

Ilse * BY IK * zei

Via Daphne kom ik hier een kijkje nemen. Leuk zo'n uitdaging.
Je kaart is mooi geworden!
Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

Angélique zei

Een mooie kaart die heel vrolijk wordt door je jolige sneeuwmannetjes

marian zei

Ook deze kaart met het leuke papier is erg geslaagd.
Groetjes van Marian.