donderdag 21 december 2023

Leuke sketch van CS

 Ook de sketch van Cheerful sketches voor december vond ik erg leuk, ik mocht daarbij  gastdesigner zijn, die kaart heb ik al laten zien maar ik heb er diverse kerstkaarten mee gemaakt, de een wat beter gelukt dan de andere vond ik zelf. Inmiddels zijn ze allemaal verstuurd en ik wil er nog wel een paar laten zien. De bovenste vond ik zelf dan iets minder gelukt en heb toen nog een andere gemaakt en dat is de onderste, daarvan heb ik het dp veranderd en dat vind ik een betere combinatie hoewel als ik nu terug kijk, vind ik ze toch allebei wel leuk en de middelste ben ik ook blij mee. Die heb ik verstuurd aan camping buren, zij was deze zomer een klein muisje aan het filmen dat over hun grond zeil wandelde dus vond het het wel toepasselijk.

Ik link deze weer naar 52 weeks to christmas, tenslotte is het donderdag 





Mijn oor nog steeds niet behandeld, ik ben aangemeld voor de Mohs therapie omdat het plekje op zo'n ongelukkige plek zit en zij het mooier kunnen afhandelen, dus weer wachten.
Fijne dag en liefs 

 

13 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je leuke kerstkaarten gemaakt met de sketch Marja. Vrolijk dessin-papier en leuke digi's en plaatje. Sterkte met je oor.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Ik vind de kaartjes allemaal leuk gemaakt! Leuk met deze sketch! Vervelend van je oor. Hopelijk komt het allemaal goed! Voor jou ook fijne feestdagen en een goed en gezond nieuwjaar. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Hele leuke serie !!!!
Sterkte met je oor !!!
Fijne dagen !
groeten Ineke
DT52wTC

Elle-Jeanne zei

Leuke serie kerstkaarten.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy Soetaert zei

leuke reeks kerstkaartjes. Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches
Nancy 52WTC en CSC

joke zei

Wat een mooie serie heb je gemaakt met deze leuke schets.
Wens je heel mooie feestdagen.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Mooie kaarten zijn het geworden. We zijn vaak zo kritisch op ons werk. Soms moet je de kaarten ook niet naast elkaar zien, maar apart of alles even laten rusten. Wat vervelend met jou oor, Hopelijk ben je gauw aan de beurt. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh balen dat je nog langer moet wachten. Maar ja, als zij het mooier kunnen afhandelen....
Je kaartjes zijn erg leuk! En ik moest lachen om die muis! Zullen ze vast meteen aan moeten denken...

Elly zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, hoop dat je snel geholpen wordt hele mooie dagen toegewenst.
groetjes Elly

Martha zei

Wat een leuke kaarten, Marja
Leuke plaatjes heb je gebruikt
Sterkte met je oor
Liefs Martha

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes Marja..sterkte met je oor, ik hoop dat het het wachten waard is. Fijne feestdagen gewenst, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Daphne zei

Jij gaat als een speer met "onze" Sketches.
Leuk ook weer hè, deze maand.
3 mooie kaartjes, ik heb geen favoriet, vind ze alle 3 leuk
En zo verschillend, grappig om te zien omdat je dus wel dezelfde sketch gebruikte en zelfs 2x dezelfde digi.

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.