zaterdag 30 december 2023

Laatste zaterdag van de maand en van het jaar 2023

 Ik blijf me verbazen over de tijd, dat het zo hard gaat. Al weer een laatste zaterdag van de maand dus tijd voor mijn uitdaging met Daphne. Deze keer mocht ik het bedenken en ik koos voor een model wat ik tegen kwam op pinterest maar ik kan het niet meer vinden bij wie of waar, wat ik aan Daphne had opgestuurd kan ik zelf nu niet meer openen  maar het gaat om het draaimechanisme, dat zag er erg ingewikkeld uit maar was toch niet zo moeilijk.. Jullie moeten het mij maar niet kwalijk nemen, er is deze maand zo veel gebeurd dat mijn hoofd er van op hol slaat af en toe. Hopelijk heeft Daphne een verwijzing  gezet bij haar post. (Yes, dat heeft ze!!)








 

Hoe dan ook, ik had de kaarten voor onze twee dochters al in het begin van de maand klaar en vandaag worden ze bezorgd door Ed. De bovenste is voor Daphne en de andere dan voor Ariënne, waarom de Eekhoorns? Omdat wij op de camping op het Eekhoornveld staan en zij heel vaak een week end of en paar dagen bij ons komt logeren.Verder wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een prachtig 2024.

Liefs van mij

9 opmerkingen:

Angélique zei

Geweldige kaarten!(ahhh, die eekhoorntjes!)
Ik wens jullie een goed uiteinde en een goed begin van een nieuw jaar, dat 2024 een mooi jaar mag worden.

Wilma zei

Superkaarten heb je gemaakt Marja, ze zien er heel mooi uit allebei! En ja, de tijd vliegt...
Hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het Nieuwe Jaar gewenst!
Fijn weekend.
GROET en Voorspoed. Wilma. 🍀

Henriët zei

Wat een leuke kaarten! Die voor Daphne met Vera de Muis is zo leuk en die met de eekhoorntjes zo schattig.
Die hebben we gemist afgelopen jaar in Julianadorp. Voorheen gingen we met Kerst wel naar de Achterhoek en daar renden een hele hoop eekhoorns om het huisje heen. Maar daar was de zee niet vlakbij..... Je kunt niet alles hebben.
Goede jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Schattige kaarten Marja
Zo leuk gemaakt met Vera de muis en sie eekhoorntjes!
Fijne tijd liefs Martha

GerJanne zei

Wat een goede uitdaging heb je bedacht! Heel leuk zo'n verrassing. En het is je goed gelukt!
Altijd weer leuk om wat nieuws te proberen, he? Ik moet nog naar Daphne, dus daar kan ik even het filmpje bekijken....

Anita van Deur zei

Wat zijn het leuke mooie kaartjes!! Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2024.

Elly zei

Wat een leuke kaarten, groetjes Elly

Daphne zei

Ze zijn heel héél erg leuk!!!
Ik vind die van mij zo leuk, met dat "spotlight" stempeltje achter de blije muis.
Het was een leuke uitdaging hoor, ik moest wel even goed kijken, maar je schreef het destijds al, het is niet zo moeilijk.
Ik heb inderdaad het linkje in mijn bericht gezet.
Op naar de volgende uitdaging met weer.

Freubelmina zei

Ze zijn supermooi geworden Marja en wat leuk dat je weer mooie eekhoorns hebt gevonden, ze komen erg mooi tot zijn recht op deze mooie kaarten xx