vrijdag 29 december 2023

kerstkaart 63

 Inmiddels is de kerst voorbij en is deze kerstkaart verstuurd. Zoals ik in mijn vorige post schreef, ik heb meerdere kaarten gemaakt met dit model en ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Deze kaart stuurde ik naar camping buren, we deden sinds vorig jaar niet meer aan kaarten naar elkaar versturen maar deze mensen stuurde ons een lief kaartje dus ik maakte toch voor hen deze en meteen op de bus, ik hoop dat ze hem nog voor de kerst hebben ontvangen.

Bij 52 weeks to christmas is de challenge deze keer "een kerstman of kerstvrouw op je kaart" dus daar kan ik hem morgen mooi naar toe linken.

Ik wens jullie allemaal nog een paar mooie laatste 2023 dagen. Wij gaan morgen even bij Daphne en gezin kijken naar het spectaculaire oliebollen bakken, altijd gezellig.

Liefs en een fijne dag.




6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart, grappig die band eromheen met Santa erop.
Veel plezier morgen.

Leuk dat je meedoet met onze uitdaging ..sneeuwman/vrouw op je kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Wat een leuk model Marja en heel leuk aangekleed met het dp en santa. geniet van de oliebollen, fijne jaarwisseling.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk modelletje, met de mooie kerstman. Fijne jaarwisseling en bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marja in deze mooie kleuren.
Bedankt voor het meedoen met deze Challenge.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Colien zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Mooie kerstkaart in leuk model heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC.
grtz Colien

Marijke zei

Een leuk kaartje en een leuk modelletje! Kan je zeker meer gebruiken hoor! Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke