zaterdag 27 mei 2023

Laatste zaterdag van de maand.

 En al weer is het de laatste zaterdag van de maand dus gaat er weer een kaartje naar onze beide dochters maar Daphne is in deze de hoofd persoon. We zijn begonnen met deze challenge in de corona periode en vonden het zo leuk dat we maar door gaan en door gaan.

Het leek ons wel leuk om daarbij dan ook een kaartje te sturen Ariënne en dat doen we dan ook trouw.

Deze maand was de opdracht van Daphne en zij vroeg om een kaartje met veel oranje en geel, daarbij mocht wel één andere kleur. 

Tot mijn schrik zei Daphne mij gisteren dan het a.s. al weer de laatste zaterdag van e maand is en ik had nog maar één kaartje klaar. Gelukkig had ik een mooie, heel toevallig , in mijn voorraad doos en die gaat naar Daphne omdat ik hem zelf de mooiste van de twee vind. Ik kan niet op stel en sprong een hele nieuwe maken maar ik weet zeker dat Daphne hem ook mooi vindt.

Voor Ariënne kan hij nog even blijven liggen, zij komt begin juni weer terug van weer een Camino route door Portugal. Ze loopt ongeveer 20 km per dag en ik vind het heel knap van haar. Vandaar dat we haar een kanjer vinden, dit is al de derde keer dat ze het doet en helemaal in haar eentje. Zij zegt dat je op de Camino nooit alleen bent, je ontmoet veel verschillende mensen en ik heb haar nog niet een keer gehoord over iemand die niet aardig was.

Deze post programmeer ik weer op zaterdag want we weten nog niet wanneer we weer naar de camping gaan, in ieder geval wel voor het weekend.

Liefs en mooie pinksterdagen gewenst.




 

11 opmerkingen:

Diny zei

Je hebt weer twee leuke kaartjes voor je dochters gemaakt Marja....wat een leuke traditie!
Groetjes Diny

Sarah zei

Inderdaad leuke traditie en mooie zonnige kaarten. En Ariënne is een mooie naam, het begin van Aranka. Je reactie op mijn blog gisteren en over mijn wijze woorden bij GerJanne deden deugd xx

Angélique zei

Heel mooie kaarten allebei, heel zonnig.
Knap van Ariënne.
Fijn Pinksterweekend.

Martha zei

Schitterende kaarten, Marja
Mooi xonnig
En wat een knap staaltje van jullie dochter met het wandelen!
Liefs Martha

Elly zei

Wat mooi je kaarten! En superknap van je dochter ook.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Ze zijn beide erg mooi geworden Marja xx

Henriët zei

Wat een mooie en vrolijke kaarten! Wat een gelukje dat je er nog 1 met de juiste kleuren in voorraad had!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Ze zijn heel erg mooi mam.
Ik ben inderdaad blij met die van mij, past helemaal bij het mooie weer en de zomer mood waarin we nu eindelijk komen!
Je hebt je mooi aan de hoofdstraat gehouden...... beter dan hoe ik het deed, haha.
Fijn om te weten dat mijn kaart is aangekomen op de camping, dat is tegenwoordig maar afwachten.
Fijn weekend. 😘

Wilma zei

Je hebt 2 hele zonnige en fleurige kaarten gemaakt Marja. De 2e vind ik erg leuk qua model met dat open luikje. Knap gedaan zo hoor.
Jij ook een fijn Pinksterweekend met veel 🌞neschijn!
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel knap die wandeling van je dochter Marja en fijn dat ze zulke positieve ervaringen heeft. Je hebt met deze uitdaginge twee zonnige mooie kaarten op je blog geplaatst en ik lees net dat Daphne er mee in haar nopjes is. Genieten jullie ook van het mooie weer op de camping? Hier in Brabant staat wel veel (frisse) wind maar gelukkig ook een zonnetje.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat een mooie kaartjes Marja. Ook de post hieronder met de uiltjes zijn prachtig! Geniet van alle dingen die je doet, dat is veel belangrijker dan bloggen. Af en toe wip ik voorbij en dan bewonder ik je kaartjes. Elke dag is veel te gek en zelfs elke week. Helemaal nu het mooie weer weer aankomt. Pluk de dag!
Liefs Monique