zondag 11 juni 2023

Weer even tijd voor een kaartje.



 Hoewel ik op de camping heel veel aan het lezen ben heb ik toch nog even tijd gehad om een kaartje te maken met "de riemen die ik had".

Ik vond de sketch van cheerful sketches weer leuk om te doen en heb snel wat spulletjes gekocht bij de ons alom bekende blauwe winkel. Helaas moest ik wachten tot ik thuis was om hem af te maken want ik had geen rondjes of iets dergelijks om er nog bij te plakken.

Omdat gisteren avond onze dochter weer thuis is gekomen na drie weken Camino (een mooie Portugese route) gelopen te hebben plus nog een rondje Santiago/Muxia/Fisterre, vonden we het leuk om haar van het station af te halen en even mee naar huis te gaan dus, we zijn een dagje thuis. 

Puf puf, wat heb ik dan opeens veel te regelen. Diverse wasjes gedraaid, ook van onze dochter meteen, gelukkig was het zo warm vannacht dat het zelfs nadat ik het pas na 20.00 uur buiten gehangen had, vanmorgen lekker droog was. Kan zo weer mee. Dan  kaartjes afmaken en voor a.s. jarigen kaartjes in orde maken en meedoen aan de Cheerful sketches challenge.

Ook zit ik wel te genieten van alle luxe die we toch thuis hebben, ik bedoel, we hoeven niet 100 mtr te lopen voor warm water, tanden poetsen, douchen enz, we kunnen nu zo onder de douche stappen en hebben alles dicht bij de hand, dat waardeer je dan echt wel en het is lekker koel in huis. 

dit is de sketch en zoals jullie zien heb ik hem een kwartslag gedraaid
Voor jullie allemaal en hele fijne zondag, ik ga stoppen want Ed is heel onrustig om mij heen aan het 'rommelen"
liefs van mij.


13 opmerkingen:

Diny zei

Wat een lief kaartje Marja....ik heb dat blokje DP ook....mooi hoor!
Groetjes en geniet nog lekker op de camping,
Diny

Angélique zei

Wat een leuke kaart met de nieuwsgierige kat.

!neke zei

Leuk je kaart !!!!!
Geniet maar lekker op de camping !!!!
Groeten Ineke

Martha zei

Schattig kaartje Marja
Fijn dat je dochter weerterug is uit Portugal!
Eigenlijk is het eel leuk om af en toe eeg te zijn, destemeer waardeer je je eigen thuis!
Liefs Martha

GerJanne zei

Wat een lief kaartje is het! Die sketch is ook weer heel leuk. Ik hoop ook mee te doen deze maand. En je hebt wel echt campingweer! Sjonge, dat is boffen na al die nattigheid. Maar ik snap wel dat je ook geniet van de luxe in je eigen huis.

Freubelmina zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt Marja en wat vervelend dat je daarvoor toch even moest shoppen!
Veel plezier op de camping, kun je weer lekker uitrusten van een druk dagje thuis xx

Elly zei

Het is hele leuke kaart, ja dan heb je zeker heel veel te wassen, maar als je thuis bent wil je misschien (ik wel) ineens veel doen.
Ook je kaarten van hieronder zijn heel mooi.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een schattig kaartje met dat katje. Wel vervelend dat je speciaal daarvoor naar die blauwe winkel moest 🤣
Het is nu vast genieten op de camping met dit mooie weer. Maar even alle gemakken van thuis is dan ook wel even weer lekker.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een schattig katje op je leuke kaart.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Wilma zei

Heel leuk is je kaartje geworden Marja, met dit schattige katje. Mooi DP heb je erbij gebruikt in deze kleuren! Zoals je schrijft, is het gemak van thuis ook wel weer fijn. Je gaat de dingen weer waarderen...😉
Voor nu, fijne avond.
GROET, Wilma.

Wies zei

Een hele leuke kaart met lief katje.
Fijn dat je dochter weer thuis is gekomen uit Spanje en jullie haar hebben opgehaald van het station. Dus gelijk thuis maar wasjes gedraaid e.d. Is dat ook maar weer gebeurd. En drogen wil het wel met dit weer. En op de camping is het fijn, maar de luxe van thuis is ook genieten.
En bedankt voor het meedoen aan de Cheerful Sketches Challenge.
Groetjes, Wies

Bernadet zei

Wat een schattig kaartje Marja!
Leuk papier en geinig plaatje.
Superleuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt.

Rajani Rehana zei

Beautiful blog