zondag 7 mei 2023

En weer mocht ik gastdesigner zijn

 Tot mijn grote verrassing mocht ik weer GD zijn bij Cheerfulsketches met de kaart die ik voor Daphne  haar verjaardag maakte. Het is mijn post van 13 maart.

Omdat we nu veel heen en weer reizen van en naar de camping weet ik niet zo goed wanneer we wel en niet thuis zijn en mijn blogposten doe ik nog via de computer thuis. Daarom programmeer ik deze post. 


  



Het dp vond ik in een heel oud blokje en ik was  enthousiast  over het papier, vind het zelf erg leuk.

Nu moet ik nog gaan uitzoeken hoe ik de kaart ga linken naar CS omdat ik hem programmeer op 7 mei. Hoop dat het goed gaat.

dit was der sketch.

Liefs en groetjes


8 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een snoeperige kaart, heel lief. Het is een heel mooi voorbeeld van de leuke sketch.

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooi voorbeeldkaartje met deze leuke sketch.
gr Alma

Martha zei

Leuke kaart Marja
Inderdaad heel mooi dp!
Liefs Martha

Wilma zei

Wat leuk voor je Marja dat je GD mocht zijn! Je hebt er een erg mooi kaartje voor gemaakt in deze kleuren. Ziet er gaaf uit!
Fijne avond gewenst.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Prachtige kaart Marja! Het voorprogrammeren is in elk geval gelukt. De sketch is ook leuk. Ik ben er vandaag mee bezig geweest, maar het duurt nog even voor hij op mijn blog komt...Geniet lekker op de camping!

Freubelmina zei

Ach wat een moppie, zeker mooi papier en alles matcht zo mooi, ik vind je bloemetjes ook prachtig xx

Daphne zei

Het papier past perfect bij dit leuke meisje vind ik.
Hey is een mooi leuk, zoet kaartje.
Het linken is gelukt hoor..... volgens mij, want ik kom op de juiste blogs terecht.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig vind ik jouw uitwerking van de sketch Marja. Leuke digi en zo mooi ingekleurd, echt een dotje.
Lieve groetjes Miranda